Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 564 van 593 EersteEerste ... 64464514554562563564565566574 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.631 t/m 5.640 van 5928
    Senior Member

Standaard

Nee, ik kwam het ook toevallig tegen via googelen op dat nieuwe prs model.
    Ik snap nooit zo goed waarom een endorser moet overstappen op een ander merk, als hij soundwise en qua bespreekbaarheid tevreden is. Of krijg je naast gratis spullen ook een financiële vergoeding van het merk dat je vertegenwoordigt en was JM daar ontevreden over?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Maar goed, de lovebaby van Mayer en PRS is spuuglelijk. Daar zijn we het over eens.
    Misschien dat het nog went, maar op de foto's (op bijvoorbeeld de Andertons website) vind ik ze eruit zien als een wehkamp gitaar van €100,-

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Nee, ik kwam het ook toevallig tegen via googelen op dat nieuwe prs model.
    Ik snap nooit zo goed waarom een endorser moet overstappen op een ander merk, als hij soundwise en qua bespreekbaarheid tevreden is. Of krijg je naast gratis spullen ook een financiële vergoeding van het merk dat je vertegenwoordigt en was JM daar ontevreden over?
    `
    endorsments zijn zakendeals, weinig te maken met gear, alles met geld. dus Mayer zal wel ambras gehad hebben met fender over centen. De PRS is belachelijk, vooral ook omdat hij met die exacte stratbody copie volgens mij Fender de middelvinger wil tonen. Kinderachtig.

Senior Member

Standaard

Moet Mayer zich nog druk maken over centen? Denk het niet. Hij is allang binnen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    `
    endorsments zijn zakendeals, weinig te maken met gear, alles met geld. dus Mayer zal wel ambras gehad hebben met fender over centen. De PRS is belachelijk, vooral ook omdat hij met die exacte stratbody copie volgens mij Fender de middelvinger wil tonen. Kinderachtig.
    Nou, dan toont de halve gitaarwereld de middelvinger aan fender.
    Was het maar een exacte kopie, dan leek het nog ergens op.

Senior Member

Standaard

Moet Mayer zich nog druk maken over centen? Denk het niet. Hij is allang binnen.
    Enkel mensen met weinig geld denken dat er zoiets bestaat als 'genoeg'.

Ontwikkeling vd de gitaar duurde 2 jaar, kraait het foldertje dat krampachtig het F woord probeert te vermijden.
    Ik gok, anderhalf jaar voor de advocaten en een paar maanden om de productielijn om te gooien.
    Vooruit, paar dagen om iets op papier te frutten.

Grappig he, al die reacties op FB, de een is cynisch, de ander kirt VET! HEBBEN!
    Laat ik er tussen in gaan zitten: boeien.

Senior Member

Standaard

binnen like in genoeg geld om al zijn villa's, auto's en vrouwen een leven lang te vernieuwen en te onderhouden, denk het niet hoor. Volgens mij heeft ie niet eens een wereldhit geschreven

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Nou, dan toont de halve gitaarwereld de middelvinger aan fender.
    Was het maar een exacte kopie, dan leek het nog ergens op.
    Die chineesjes hebben geen endorser van niveau die net van fender komt hé

Senior Member

Standaard

Die chineesjes hebben geen endorser van niveau die net van fender komt hé
    Doet dat er wat toe dan?

Senior Member

Standaard

binnen like in genoeg geld om al zijn villa's, auto's en vrouwen een leven lang te vernieuwen en te onderhouden, denk het niet hoor. Volgens mij heeft ie niet eens een wereldhit geschreven
    Sorry Barno, maar hier vergis je je toch echt. De waarheid gebiedt te zeggen dat de man echt wel degelijk meerdere hits heeft gehad, wereldwijd. In Amerika is het sowieso een grote jongen. Ik weet niet hoe het in België is, maar ook in Nederland heeft ie meerdere radio hitjes gehad. Hij stond ook al op alle grote podia en festivals, zit bij een grote platenmaatschappij en heeft ook al 's een Grammy gewonnen. Ik word niet erg warm van zijn muziek, maar ik kan niet ontkennen dat de man toch wel erg succesvol is. Mayer heeft z'n schaapjes wel al op het droge hoor, die heeft echt wel een bankrekening met zes nullen, in de plus wel te verstaan.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten