Oke. En in het geval er wat subdivisies niet goed zouden uitpakken, wat kan, zouden ze dan niet heel erg gauw divisies afstoten denk je? Want dat is wat multinationals in een oogwenk doen hoor. Ik heb het helaas aan den lijve ondervonden. Aandeelhouders gaan stuiteren en het is zo verkocht. Dat rijmt ook totaal niet met het afstoten van wat gebouwen. Ik wil ook best geloven dat er wat aankopen van andere takken niet goed hebben uitgepakt, maar ik kan me maar slecht voorstellen dat dat niet een probleem is wat in heel korte tijd zo opgelost is door het weer af te stoten. Ik denk toch echt dat het maar deels het probleem is bij Gibson en dat ze dat nu wel over een grens heeft getrokken, maar dat is wat anders dan dan maar te stellen dat het enkel daar aan ligt. Dan zou ik toch willen weten waar je die know-how vandaan hebt, want ik waag toch ook te zeggen dat niemand hier precies weet wat er bij Gibson aan de hand is. Wat je wel veel hoort en leest en wellicht zelf ook al ondervonden hebt, is dat Gibson qua kwaliteit hard achteruit is gegaan. Kan ook een geld kwestie zijn, dat dat ook voelbaar is in de basis, omdat daar wellicht verkeerd uitgepakte bezuinigingen inmiddels z'n uitwerking doet. Maar nogmaals, niemand hier zal precies weten wat er aan de hand is en dan is je jezelf opwerpen als alwetende in deze wat opmerkelijk. Haast wat arrogant. Maar ja, als je er al prat op gaat dat je een grote bek hebt omdat je oorspronkelijk uit Den Haag komt...

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers