Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deefke666 Bekijk bericht
* als je een tweede cab gebruikt in een parallel pad kan je het splipunt gebruiken om een mix te maken tussen de twee cabs.
Ik zie wel eens vaker zo'n splitpunt, merge, A/B, Y etc maar hoe maak ik zo'n ding zelf? Ik dacht. In HX Edit naar beneden trekken met ingedrukte linkermuisknop, maar dat doet niets...