-
4 februari 2018, 14:15
#11
Nou ja, ik vind m juist VEEL makkelijker te programmeren, omdat ie ook VEEL minder opties heeft. Dat is zowel zijn kracht als zijn zwakte. Je hebt minder mogelijkheden, maar verzand ook weer niet in uren oeverloos gepiel. Wel vind ik de Fractal tot nu toe wel beter, 'echter', minder digital etc, maar het gaat me uiteindelijk om de mix. En ik heb m idd nog maar net een paar uurtjes uitgeprobeerd, hopelijk wordt t steeds beter.
Ga binnenkort een paar patches maken voor live in de kerk. Daar ga ik dan misschien wel even voor naar factory presets luisteren (had ik helemaal nog niet gedaan haha). Ben benieuwd.
En dank voor t luisteren!!
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers