Ziet er goed uit!
Geeft een klassieke look zoals hardwood mesa's met rotan grille.
Ziet er goed uit!
Geeft een klassieke look zoals hardwood mesa's met rotan grille.
Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab
In een ander perspectief. Maar qua inhoud toch echt volledig zelfbedacht.
„…were you born that stupid? Or did you have to study?“
— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky
De elektronica ja.
„…were you born that stupid? Or did you have to study?“
— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky
Wel, gefeliciteerd. D_H voor de masses. Mijlpaaltje minimaal.
Nou maar hopen dat ze een beetje goed in elkaar gezet zijn anders zit je postbus zo vol.![]()
Jeetje, even de website bekeken DH, maar het is indrukwekkend!!! Wat een concept zeg, zo goed doordacht ook......
Veel succes ermee!!!!
Origineel DH, succes. Ziet er goed uit
Sinds een paar maanden bezig met een band. Begonnen met het idee alleen 1 fuzz te gebruiken om te kunnen focussen op het schrijven van liedjes. Hoe dom kon ik zijn. Sinds ruim twee jaar weer eens pedaaltje(s) gekocht, de twee Nuxen.
Gitaar > Nux Tuner > Line6 Echo Park > Nux Looper (en octaver) > B-29 Fuzz (FF-stijl) > Whetstone phaser > Hardwire Supernatural Reverb > Way Huge Swollen Pickle > amp
Het wordt gevoed door een HB power plant junior. De twee fuzzen en tuner zitten op 1 daisy chain aan de HB.
Het geheel staat op een standaard, zodat ik makkelijk staand kan draaien aan de knopjes. Voor de looper gebruik ik een externe footswitch die wel op de grond ligt. Enige probleem is helaas dat die alleen gebruikt kan worden voor 'stop' en niet voor 'stop en daarna loop doorspelen'. Nux gemaild of dit wellicht makkelijk in de firmware aan te passen is. Ben benieuwd.
Favorieten/bladwijzers