Ook met de GE200 blijf ik vechten om een warm en juicy geluid te krijgen. Het geluid blijft korrelig, koud en weinig organisch ondanks het laden van mijn 10 IR favorieten. Zojuist besloten dat de Mooer retour gaat.
De beproefde setup van Friedman BE-OD (pre-amp) in de Zoom MS-50 (poweramp, cab, PEQ en effecten) klinkt en speelt stukken lekkerder via de koptelefoon.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers