https://www.youtube.com/watch?v=9venXQmJ7-g
Happy Holidays, and best Wishes for 2018!
For this years seasons greetings I worked out a request I got last year, for A Fairytale of New York. A tale of Drinking, Drugs & Desilusion by Irisch folkpunkband the Pogues. Given the, or despite the subject matter (who can tell?) a Christmas favourite of many!
The preamble in the beginning was shot during a performance at the Glazen Huis in Heerde, for local radio and TV. The action cam footage comes from that performance. Making use of the snow we had this week, I recorded the other video, before the actual audio was done.
And all this comes with tablature, and a free Air Guitar! For your convenience the Air Guitar has allready been tuned to DADGAD, so grab it, and whack it!
Enjoy!
En lang leve Google Translate...
Fijne feestdagen en de beste wensen voor 2018!
Voor de begroetingen van dit jaar heb ik een verzoek uitgewerkt dat ik vorig jaar kreeg voor A Fairytale of New York. Een verhaal over drinken, drugs en desillusie door de Ierse volkspunkband de Pogues. Gezien de, of ondanks het onderwerp (wie kan het zeggen?) Een favoriete kerst van velen!
De preambule in het begin werd opgenomen tijdens een optreden in het Glazen Huis in Heerde, voor lokale radio en tv. De actiekamerbeelden komen uit die uitvoering. Gebruikmakend van de sneeuw die we deze week hadden, nam ik de andere video op, voordat de daadwerkelijke audio klaar was.
En dit alles komt met een tablatuur en een gratis Air Guitar! Voor uw gemak is de Air Guitar al afgestemd op DADGAD, dus grijp hem, en mep hem!
Genieten!
PS De tab loopt op een gegeven moment wat voor... ivm het feit dat de filmpjes eerder gemaakt zijn dan de audio-opname (die sneeuw was te mooi om te laten gaan) moest ik iets als click track aanhouden. Dat was het origineel van de Pogues. Zo goed mogelijk geprobeerd dat synchroon te krijgen, maar ook geen zin om dertig verschillende metronoomsnelheden in Guitar Pro te gaan instellen... Voor wie het wil spelen, de hele partij is in beeld. Al speel ik het ws. niet honderd procent zoals ik het had opgeschreven. Het slag gedeelte is hoe dan ook sterk vereenvoudigd genoteerd.
Favorieten/bladwijzers