Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret
En jawel hoor, mijn Tumnus geeft ook die volume drop als ik er een ander (true bypass) pedaal achter zet. En alleen als het andere pedaal uit staat.
Ik heb een mailtje gestuurd naar Brian Wampler. Hij zegt althans op The Gear Page dat hij dan meteen een vervangingsexemplaar opstuurt. Hopelijk geldt dat ook buiten de USA.
Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret
Zou dat een uitgangsimpedantie foutje zijn?
Voor één van die Hotone mini topjes van 5W.
Ik vind een trasistorbak minstens zo fatsoenlijk als een buizenbak.
Ik krijg een nieuwe Tumnus Deluxe rechtstreeks van Wampler. Goede klantenservice! En zo weet ik tenminste zeker dat het pedaal uit een goede batch komt.
Alleen vraag ik me nu achteraf af of zo'n vervangingsexemplaar wel langs onze vrienden van de invoerbelasting komt zonder dat ik onterecht moet bijbetalen.
Serieus... Net een Maxon VOP-9 aangeschaft...Ook een erg tof pedaal voor mijn booster vereisten hoor... Maar dan kom je ineens die Wampler Tumnus Deluxe tegen godnondeju! Erg veelbelovende filmpjes en ik hoop dat die Klon onzinnige prijzen nu voor eens en altijd tot de prullenbak zijn verwezen. Absoluut geen verwijtende toon naar mensen die zo'n Klon naar mijn idee voor veel te veel hebben aangeschaft, maar stiekem...
![]()
Om te beginnen zijn dat je vrienden niet. Die zeggen, He! Waar gaat dat naar toe? Mogen we even vangen ja!
Maar ik weet niet wat men op de rekencomputer gaat invoeren wanneer het bedrag op nul staat.
20% van 0 = euh.....
Misschien dat ze even op Thomann gaan kijken wat zoiets kost. Maar misschien zegt er iemand, ach, die Mountainman heeft al zoveel kosten en narigheid gehad, we strijken met onze hand over het hart en zien het als een schenking.
Wel de administratie in rekening brengen want we zijn misschien niet de beroerdste, we zijn gekke Gerritje ook niet.
Spannend!
Favorieten/bladwijzers