Goed van mij he.
Goed van mij he.
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Die verkoper van dat ding was dus wel integer begrijp ik?
Hij heeft je in elk geval geen full scale bas aangesmeerd terwijl je naar een shortscale op zoek was.![]()
Aan Lex is alles shortscale, dus die herkent dat wel :-)
gepost met Tapatrut.
147-c Guitars
Schoenmaat 38!
Lex, hoe bevalt die Blueridge? Ik heb zelf een BR-60 en heb geen betere in m'n collectie gehad dan deze.
Gezocht: Ibanez DE7
Schoenmaat 39. Maar de Blueridge bevalt heel erg goed, de combinatie van sound en feel/neck heb ik lang naar gezocht en uiteindelijk gevonden in deze gitaar. Ik wilde per se een akoestische met een wat meer elektrische Gibson achtige neck en dan heb je al niet heel veel keus, laat staan als je dan per se een rosewood 000. Dat hij volledig massief is is een mooie bonus, ben benieuwd hoe deze ouder wordt qua sound
.
Hoe bevalt die BR-60? Die heeft alleen een massieve top toch? En dreadnought model?
Gezocht: Ibanez DE7
Over schoenmaat 39 gesproken. Ik heb een man gekend die ook 39 had. Die zei dat hij maar eens naar Spanje ging om schoenen te kopen. En dat terwijl je in de Kalverstraat 2 schoenenhallen had waarbij je bij de meeste modellen ook standaard maat 39 kon krijgen.
Gelukkig heeft Fender en Squire standaard de laatste jaren altijd short scale gitaren in het assortiment.
Favorieten/bladwijzers