De koop an sich is natuurlijk een persoonlijke keuze. Er kleven een paar nadelen aan, dus nee nog geen love on first sight, maar wel twijfel om nog een keer langs te gaan met mijn eigen versterker.

En dat de gitaar niet goed is afgesteld, kan duiden op een verborgen gebrek. Heb ik helaas al eerder meegemaakt. Toen was er een probleem met de trussrod. Daardoor zie ik (wellicht onterecht) een risico.

Ik weet dat ik mijn Gibson op zich binnen afzienbare tijd kan verkopen voor een redelijke prijs, vandaar dat ik wat betreft deze gitaar wat verrast ben dat hij nog niet verkocht was en ging twijfelen aan de prijs. Maar zoals hiervoor werd gesteld is de prijs dus op zichzelf redelijk. Daar was dit topic op gericht en daar heb ik nu een eenduidig antwoord op dus bedankt daarvoor heren!

Wat betreft de schade op de gitaar: ja het is een gebruiksvoorwerp. Dus dat een gitaar schade kan bevatten is logisch. Echter heb ik ook veel tweedehands gitaren gekocht die schadevrij waren en ben ik persoonlijk een soort super zuinige autist die zijn gitaren na elke keer spelen weer opbergt in de koffer. Dus voor mij persoonlijk is schade (vooral op een dure gitaar) een nadeel.

Anyways, bedankt, ik ga nog weer even lekker verder twijfelen haha.

Het idee om een nieuwe Prs te kopen is ook geen verkeerde optie. Wordt enkel nog even doorspraren. Weet iemand een winkel (liefst midden/oost Nederland) die er veel op voorraad heeft? Bestellen zal ik niet weer zo snel doen namelijk.