Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 168 van 169 EersteEerste ... 68118158166167168169 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.671 t/m 1.680 van 1686
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Nice! Gaaf ampje lijkt me. en dan de JCM de deur uit?
    Ja, da's nog even een dingetje... Daar wil ik eigenlijk geen afstand van doen... Hij staat op Marktplaats, maar ik zit er sterk aan te denken om m'n Ceriatone JCM 800 2203 er op te zetten en de Marshall er weer af te halen. Daar vang ik wel veel minder op, daarom twijfel ik nog. Maar de 2210 weg doen, da's wel met pijn in het hart...

Senior Member

Standaard

Maar moet je mij ff uitleggen waarom je die marshall weg wilt doen en er eigenlijk een zelfde soort gevoicde amp als de splawn ervoor terug koopt?
    Wil je die ooit weer verkopen vang je er veel minder op dan die marshall, die veel waardevaster is.
    Ik niet begrijpen 😉

Senior Member

Standaard

Gewoon allemaal houden joh! ;-)

Nee als er een weg zou moeten zou ik inderdaad ceriatone 'ruilen' voor de splawn. Dat zijn beestjes van dezelfde aard denk ik.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Maar moet je mij ff uitleggen waarom je die marshall weg wilt doen en er eigenlijk een zelfde soort gevoicde amp als de splawn ervoor terug koopt?
    Wil je die ooit weer verkopen vang je er veel minder op dan die marshall, die veel waardevaster is.
    Ik niet begrijpen 
    Neejjjjj.... Ik wil eigenlijk helemaal niet de Marshall weg doen. Dat zou me echt pijn doen. Die Splawn is natuurlijk gewoon een opgefokte Marshall, maar kan wel meer dan de 2210. Extra boost voor solo's, schakelbaar tussen hotrod plexi en hotrod JCM 800, erg goed clean kanaal, betere fx loop en strakker, waardoor d'n tubescreamer misschien niet meer nodig is. Sowieso heeft de Splawn meer gain, dus beter regelbaar qua sweetspot. De 2210 staat echt op z'n max en dan nog 's een extra gainboost d.m.v. de OD808. Simpelweg meer mogelijkheden. Maar... Wat die 2210 doet, doet ie dan wel fucking goed en daarom wil ik 'm niet kwijt. Sowieso voor leads is die Marshall echt onverslaanbaar. Dus waarschijnlijk gaat de Ceriatone wijken, tezamen met wat pedaaltjes wat ik nog heb liggen, zodat ik niet al te veel hoef bij te leggen. Ik ben nou eenmaal een sucker voor hotrod Marshalls en dan doet die Splawn dat wel erg goed, denk ik.

Senior Member

Standaard

Ah, oke, fair enough.
    Dus eigenlijk is die splawn gewoon heel veelzijdig en kan die alles goed, daar waar die marshall van je een min of meer one trick pony is en 1 ding zeer goed kan. Lastig om hem dan weg te doen.
    Als je veel verschillende muziekstijlen speelt is de splawn sowieso idealer.

Senior Member

Standaard

Nou, eigenlijk spelen we best wel voornamelijk van dik hout zaagt men planken muziek.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    Ik vind zon Hook Captain er qua looks fantastisch uitzien.
    Ik heb hem echter ooit eens getest op volume. De sound was niet echt mijn ding. Waarom? Gewoon, helemaal niet mijn smaak, uitleggen is moeilijk. Het clean, de gain,.... Ik zou hem zelf absoluut niet willen. Zelfs niet voor 750.
    Ik begrijp dat anderen die bakken voor hun muziek wel de max vinden... Ik heb dat "vervelend gevoel" ook met Egnater amps en met bv ook een Brunetti 059.

MS
    Ik snap wat je bedoeld, ik heb hem toen jaren geleden ook links laten liggen voordat Arjen mijn c-type had gebouwd. Was niet de amp waar ik toen naar op zoek was. De HOOK heeft een bepaald sausje dat over elke gitaar gesmeerd wordt. Maakt niet uit wat je er in prikt en je kan de HOOK er in terug herkennen. Je moet er van houden want die smaak gaat niet weg hoe hard je ook probeert.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

Moest iemand een goede deal voor een Rivera Kh, KH Seven of K-Tre weten of zien staan hebben... Daarvoor wil ik mijn knip nog wel eens opentrekken, enige amps die nog op mijn lijstje voor erbij staan!

MS

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Nou, eigenlijk spelen we best wel voornamelijk van dik hout zaagt men planken muziek.
    Dan volstaat één versterker toch....??

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Dan volstaat één versterker toch....??
    Ja tuurlijk, maar da's maar half the fun. Maar zonder gein, ik vind het fijn om in ieder geval twee goeie versterkers te hebben, mocht er eentje mee uitscheiden vlak voor een optreden en dat is me al 's overkomen. In de studio vond ik het ook tof om met meerdere versterkers te mogen werken. Ik ga dan op zeker de Splawn voor het slagwerk gebruiken en de Marshall voor de leads.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten