Gloss klinkt als blanke lak.
Lijkt me op zich wel logisch omdat een deel gekleurd is en een deel niet. Daarna over het geheel een dikke laag blanke lak voor bescherming en egaal oppervlak.
Maargoed, ik heb er ook geen verstand van eigenlijk.![]()
Gloss klinkt als blanke lak.
Lijkt me op zich wel logisch omdat een deel gekleurd is en een deel niet. Daarna over het geheel een dikke laag blanke lak voor bescherming en egaal oppervlak.
Maargoed, ik heb er ook geen verstand van eigenlijk.![]()
Ja, lak zou logisch zijn, maar het geheel ziet er op de foto's zo "natuurlijk" uit, niet hoogglans zeg maar.
Ach ja, boeien, maar was gewoon benieuwd.
2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30.
HOME: Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.
Geniet ervan! Daar gaat het tenslotte om.
Zelf tevens een RGD addict vanwege mijn te grote handen ;-)
Oriënteer me nog steeds op een betrouwbare ervaren bouwer die de RGD prestige kan namaken met een fineer afgewerkte en black burst gelakte body en een doorlopende 7-delige Wizzard hals met ebbenhouten toets.
Dit is overigens de nieuwste telg uit de RGD familie http://www.ibanez.com/products/u_eg_...429&color=CL01
Laatst gewijzigd door herrieman; 22 juli 2017 om 15:49
2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30.
HOME: Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.
Ik ga me erbij neer leggen dat ik geen tijd meer heb/maak in mijn leven om een strakke metal gitarist te zijn. Soit. So be it. Anyway, ik werk af en toe aan een nummer. Uiteraard ingespeeld met de nieuwe gitaar. Hier hoor je een stukje clean (redelijk onbewerkt) en een iets gewijzigde patch (alleen EQ) tov de vorige post.
Alle gitaren dus de RGDIX6MPP-SBB (heerlijk om dat voluit te typen iedere keer)/
http://www.soundclick.com/bands/page...ongID=13605817
De metal gitaren zijn in de DAW ook redelijk onbewerkt, beetje compressie en volgens mij wat sub-laag eraf, that's it.
Pffff...strak genoeg lijkt me.
Favorieten/bladwijzers