Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 193

Threaded View

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Heb je de Mad professor Honey Overdrive al eens geprobeerd?
    Ik heb niet zoveel ervaring met drive pedalen, en zeker niet in combinatie met een Fender amp, maar er zijn er zeker een paar goede, kost wat, heb je ook wat. Er schijnt zelfs een BOSS OD2 of OD3 (SD2?!) te bestaan en de turbo overdrive oid(?), die redelijk mee kunnen komen.
    Een tubescreamer is ook acceptabel volgens mij, afhankelijk van wat voor sound je zoekt.
    De BOSS BD2 zou ook wel eens kunnen bevallen.
    Die niet. Ik heb wel veel clipjes van dat pedaal beluisterd en was niet overtuigd toen ik eindelijk een clipje vond waarbij iemand volle akkoorden speelde. Hij klinkt wel rijk en warm. De Boss BD-2 doet het ook niet. Dan doet de SD-1 het beter. En dat is mooie van die ME-5 je zou kunnen zeggen dat er een strakkere SD-1 in zit.

Van de tubescreamers komen de TS-10 en TS-5 nog het meest in de buurt van wat ik wil. En dan is het belangrijk over welke versterker je speelt. Het moet echt matchen. Over een grote 2x12 inch Fender transistor bak die bij de String stond klonk de TS-5 opvallend strak toen ik complexe akkoorden tokkelde.
    Laatst gewijzigd door Brad; 19 juni 2017 om 10:26

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten