Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 86
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Tubescreamers heerschen, ja toch, niet dan?

  2. #72

    Standaard

    Soms kun je beter niet een review of topic starten over een bepaald pedaal. Ik zag zojuist op de bij iedereen bekende webshops dat de prijzen van de One Control pedalen 'na mijn aanschaf' zo'n 25% zijn gestegen!? Ik had ook nog voor voor onder de 100 euro de Strawberry Red Overdrive aangeschaft, lekkere overdrive om je overige drives extra te pushen maar nu aardig aan de prijs. Raar.

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Soms kun je beter niet een review of topic starten over een bepaald pedaal. Ik zag zojuist op de bij iedereen bekende webshops dat de prijzen van de One Control pedalen 'na mijn aanschaf' zo'n 25% zijn gestegen!? Ik had ook nog voor voor onder de 100 euro de Strawberry Red Overdrive aangeschaft, lekkere overdrive om je overige drives extra te pushen maar nu aardig aan de prijs. Raar.
    Het kan zomaar zijn dat alleen jij die prijs ziet. Het is niet nieuw dat a.d.h.v. persoonlijk surfgedrag, uitgavepatroon en IP-adres een 'op maat gemaakte offerte' in beeld verschijnt.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Het kan zomaar zijn dat alleen jij die prijs ziet. Het is niet nieuw dat a.d.h.v. persoonlijk surfgedrag, uitgavepatroon en IP-adres een 'op maat gemaakte offerte' in beeld verschijnt.
    Ik ben uiteraard al voorzien maar ik zal mijn cookies weer eens verwijderen. Zowel Baks als Thoman voeren de nieuwe en veel hogere prijzen, het zal wel toeval zijn :-)

  5. #75
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Het kan zomaar zijn dat alleen jij die prijs ziet. Het is niet nieuw dat a.d.h.v. persoonlijk surfgedrag, uitgavepatroon en IP-adres een 'op maat gemaakte offerte' in beeld verschijnt.
    Bedoel je daarmee dat ze aan verschillende klanten verschillende prijzen berekenen voor hetzelfde artikel?

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.534

    Standaard

    Zo werkt dat natuurlijk niet.
    Welke producten je krijgt te zien bepaald Google maar kan het product zelf niet beïnvloeden.
    Dat zou een rare boel zijn.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #77

    Standaard

    Hetgeen misschien wel zou kunnen is dat als een product op een muziekwebshop regelmatig wordt bekeken de prijzen aangepast worden? Nu weet ik dat Baks regelmatig met zijn prijzen aan het switchen is. De ene week goedkoop de andere week tegen de adviesprijs aan. Soms kloppen zelfs de kortingslabels bij de producten niet eens :-) We zullen het nooit weten maar kom op zeg, eerste een One Control mini pedaal aanbieden voor 114 euro en nu voor 149 euro.

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Zo werkt dat natuurlijk niet.
    Welke producten je krijgt te zien bepaald Google maar kan het product zelf niet beïnvloeden.
    Dat zou een rare boel zijn.
    Google niet, maar webshops wel.

    https://radar.avrotros.nl/columns/de...per-consument/
    "Meten is weten, gissen is missen"

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Zo werkt dat natuurlijk niet.
    Welke producten je krijgt te zien bepaald Google maar kan het product zelf niet beïnvloeden.
    Dat zou een rare boel zijn.
    In de vliegtuigindustrie (kopen van vliegtickets) is dit geheel normaal


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #80
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.534

    Standaard

    Je zegt dat Google de prijs van een vliegticket bepaalt, dat de aanbieder daar geen controle over heeft?
    Volgens mij bedoel je dat anders dan dat je het zegt.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top