Geen pedal mode volgens mij. Bij de HB ook niet.
Klopt, geen pedal mode. Het is een betrekkelijk basic looper, wat voor mij perfect werkt. Zoals je enkele pagina's terug kan lezen heb ik de loops ingedeeld in: pre-od modulatie, od, post-od modulatie en boost. Zo kan ik per nummer selecteren welke od en welke modulatie ik ga gebruiken, en dit allebei met of zonder boost gebruiken.
Ik heb de Harley Benton Switcher van Thomann - heel goed product!!! Is eenvoudig, maar toch voldoet het. Gebruik de midi en switchchannel mogelijkheid niet, domweg omdat ik geen midi apparaten en geen kanaalswitch mogelijkheid heb op mijn versterker.
Het zijn goede compacte switchers, en allerzins het geld waard!!!!
Na een lange afwezigheid (veel kopen/verkopen/terugkopen en andere projectjes) is hier dan weer eens een bijdrage van Nitefly
Dit is de 'grote plank' en hij is voor dit jaar eigenlijk gewoon klaar (...) !
![]()
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Kun je dat dan niet met de pedalen zelf doen? Ik zou denken dat je zo'n switcher juist wil gebruiken om het tapdansen te beperken en in één keer een combinatie van pedalen wilt kiezen. En als je dan binnen zo'n combinatie toch nog een pedaal aan of uit wilt zetten, dat je dat dan met het pedaal zelf doet. Of heb ik het niet goed begrepen?
Niet de pedalen die in de loops zitten die geen onderdeel van je patch uitmaken natuurlijk ....
De (betaalbare) G-lab kan dit trouwens ook ...
Yep, G-lab heb ik gehad (GSC-2) en die kon dat idd ook. Heb nu een Yoyo PXL-8 (=HB), wat simpeler, geen MIDI, (niet nodig sinds ik geen Mobius meer heb). wel channelswitching (maar ik heb een 1 kanaals amp).
Alles behalve de drive pedalen zitten in pre/post presets. Drive pedalen hangen in de pre-post loop van de switcher. Ik kan dus per preset zelf drive pedalen intrappen. Scheelt een hoop presets programmeren.
Laatst gewijzigd door MarkS; 26 mei 2017 om 15:35
Dat zou idd kunnen. Je hebt een aantal pedalen in een preset geprogrammeerd waarbij je tijdelijk ff 1 pedaal uit zet.
Nadeel is dat wanneer je nogmaals die geprogrammeerde preset kiest, (of iedere andere preset waar dat pedaal ook deel van uit maakt) dat bewuste pedaal de volgende keer wel uit staat..
In "Pedal mode" kun je het board ff als aan/uit switcher gebruiken voor individuele pedalen. Schakel je terug naar preset mode, dan is dat pedaal de volgende keer weer wel beschikbaar binnen iedere preset waar ie deel van uit maakt. (voorwaarde is wel dat ieder pedaal in die chain een eigen loop en schakelaar heeft..)
Laatst gewijzigd door MarkS; 26 mei 2017 om 15:30
... en als je van preset mode naar pedal mode schakelt, blijft de laatste preset dan "aanwezig"? Zodat je binnen die preset dus met pedal mode kan schakelen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Favorieten/bladwijzers