De hoerenbak![]()
De hoerenbak![]()
Nou idd. @FF: Dat vroeg ik me ook af.. is het 'because we can' geweest, of werkt het ook gemakkelijk?![]()
You can't be a vet. You rock too much.
Het zal wel net zo werken als bij een landingsbaan. In het donker is het toch even goed kijken waar je precies moet zijn, van die rijen lichtjes zijn mooie bakens.
"Meten is weten, gissen is missen"
Ha, ha, meesterlijke reacties!, over de ledjes ben ik zelf ook niet helemaal zeker ...
Dacht dat ik een 'groot' pedalboard had maar dit is wel een XXL pedalboard. Kerstverlichting voor de sfeer is altijd goed ;-) Zo hadden wij jarenlang een 'mood generator', een speciale plank met diverse gekleurde lampen en black light welke met schakelaars te regelen was om de saaie door tl verlichte oefenruimte van meer sfeer te voorzien. Later kwam Philips met hun variant, hebben ze van ons afgekeken haha.
Inspirerend, die lichtjes. Heb meteen ook geprobeerd zo'n foto te maken. Alleen de Pitchblack bleef, eh, pikzwart.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Nou... mijn vorige wah pikte wat "strooiveld" op van mijn vorige Voodoolab PP2. Ik heb toen wen stuk blik ertussen geschoven en toen leek het weg. Sindsdien doe ik het standaard... het kan natuurlijk nooit kwaad en het neemt totaal geen ruimte in beslag. Ik heb een muisstil board...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Mwahh..., kweet niet ..., zorg dan in ieder geval dat er een (degelijke) verbinding met de massa is,
dan zou je een mogelijke werking nog (enigszins) kunnen onderbouwen.
Favorieten/bladwijzers