Ik heet lennard van der zwaag
Ik woon in wyns bartlehiem 5
9091bj
Als je wil googlen Rebellionguitars en dan wel aan elkaar vast anders krijg je een Franse firma
Btw nr 106405135b01
Ik heb niets te verbergen hoor
Ik heet lennard van der zwaag
Ik woon in wyns bartlehiem 5
9091bj
Als je wil googlen Rebellionguitars en dan wel aan elkaar vast anders krijg je een Franse firma
Btw nr 106405135b01
Ik heb niets te verbergen hoor
Oja als je via Google earth kijkt kun je ook nog zien dat ik in een kapitaal huis woon en bel aub Gijs op of hij mij ook kent
Waarom zou ik Gijs bellen?
Ik hoop dat je snapt dat ik er flauw van ben ik wil graag een goed product voor een redelijke prijs op de markt brengen en gitaarbouw is een soort verslaving
Gijs werkt nog steeds in de jachtbouw omdat hij anders niet rond kan komen ondanks dat hij top of the Bill bouwr
wat een raar topic![]()
Wil je je producten voor een redelijke prijs op de markt brengen, begin dan met onder die advertenties op marktplaats een markt conforme verkoopprijs te vermelden. Is commercieel handiger dan je het nu doet.
Maak voor jezelf per bouwsel een kostprijs calculatie en gooi er dan een verkoopmarge overheen van wat jij denkt dat redelijk en kansrijk is om te verkopen. Simpel toch? Zeker als je kleine oplages bouwt is het verstandiger geen wederverkopers in te schakelen. Scheelt je kosten.
Eentje maar?
Ikben helemaal voor het Nederlandse product, en zélfs dat je bij CS Fenders betaalt voor én het fender logo én de CS "status" én de beperkte oplage tov de productiegitaren (en daarmee dus ook betaalt voor zaken die niet direct kwaliteitgerelateerd zijn) maar bouwers die prediken dat je CS Fenders voor $75,- koopt....nee, daar geloof ik persoonlijk geen zak van.
Ik vraag me zelfs af of het als bouwer slim is om te zeggen; waarom zou ik bij een bouwer het 20-voudige of meer neertellen als het ook voor $75,- kan?
Edit: Rebellionguitars bekeken op marktplaats. Mooi body en halshout op die twee strats! Maar waarom hebben bij beide strats de neckplates niet rondom even veel hout zitten? Ik zou me er -als voorbeeld- kapot aan irriteren als het randje aan de halszijde groter of kleiner is dan het randje parallel aan de snaren.
Laatst gewijzigd door D3nnis; 30 april 2017 om 07:55
Favorieten/bladwijzers