Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 44 van 58 EersteEerste ... 34424344454654 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 431 t/m 440 van 576
    Senior Member

Standaard

Ik zie hier volgens mij helemaal niemand afgeven op je beroep oid?

Standaard

Inderdaad en vele andere bekenden

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AURA Bekijk bericht
    Kom op jongens een jacht heeft zijn weerslag ja het is absurd dat ik heb meegewerkt aan een megayacht van 100 m voor een ruschishe eigenaar die tevens ook eigenaar is van een Engelse voetbalclub voor 450 miljoen
    De keerzijde is ondanks dat dit een cadeautje was voor zijn vrouwtje dat hier wel 300 gezinnen een jaar lang van eten de wereld is oneerlijk verdeeld zo ook ruilde ik een partij Honduras mahonie tegen een partij bubbinga en palissander en nu is het per januari verboden
    Nu ben ik een megayacht aan het inbouwen en dan gebruiken ze bubbinga zonder certificaat en dan komen ze niet controleren
    Neem het leven met een knipoog en maak het om je heen gelukkig zo is het ook iets minder belangrijk het leven duurt te kort daarintegen mocht je echt verschil kunnen maken ga er dan voor
    Nee joh, ik zit gewoon Fusion een beetje te prikken met z'n eco-gedoe.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Kom op jongens een jacht heeft zijn weerslag ja het is absurd dat ik heb meegewerkt aan een megayacht van 100 m voor een ruschishe eigenaar die tevens ook eigenaar is van een Engelse voetbalclub voor 450 miljoen
    De keerzijde is ondanks dat dit een cadeautje was voor zijn vrouwtje dat hier wel 300 gezinnen een jaar lang van eten
    Maak er maar 3000 gezinnen van, of zelfs 6000; in bovenstaande heb je meer dan 600,- per persoon per dag....dat zal bést lukken

Standaard

Ook heb ik meegewerkt aan het jacht van Eric clapton twee jachten van Jim Clark (rivaal Bill Gates) een Australische filmproducent meerdere sheiks en vele anderen Trump zijn schip zouden wij bouwen er is in zijn opbouw van het schip nog wel opgetreden door Dire Straits maar het schip is door zijn scheiding nooit afgebouwd
    Maar waar ik echt van houdt is gewoon alleen in mijn hok een mooie gitaar bouwen ik heb alle luxe wel gezien heb liever de regie in eigen hand

Senior Member

Standaard

Ook heb ik meegewerkt aan het jacht van Eric clapton twee jachten van Jim Clark (rivaal Bill Gates) een Australische filmproducent meerdere sheiks en vele anderen Trump zijn schip zouden wij bouwen er is in zijn opbouw van het schip nog wel opgetreden door Dire Straits maar het schip is door zijn scheiding nooit afgebouwd
    Maar waar ik echt van houdt is gewoon alleen in mijn hok een mooie gitaar bouwen ik heb alle luxe wel gezien heb liever de regie in eigen hand
    Kom jij uit de buurt van Makkum?

Senior Member

Standaard

Of werk je heel toevallig bij Huisman in Vollenhove?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

Ik ken bijna alle werven in Nederland maar heb 3 jaar gewerkt in vollenhove en al 21 jaar in makkum en das een hele prestatie als je nog 39 moet worden

Senior Member

Standaard

Het is fantastisch! Nee joh, oprecht leuk om te vertellen. Wat heb je precies bij die jachten gedaan dan? Het klinkt wel leuk, maar als je over het popnageldesign gaat van de onderplaat van de romp, lijkt het me iets minder spannend dan dat je daadwerkelijk met Clapton aan tafel zit om de deal te sluiten. In het eerste geval kijk ik meewarig naar je lot, maar als het ook maar neigt naar dat laatste ben ik gewoon strontjaloers.
    You can't be a vet. You rock too much.

Standaard

Ik plaats luxe interieurs daarnaast geef ik super visie aangaande manier van bouwen geef ik leiding oftewel uitvoerder en ben trouble shooter eigenlijk alles met interieur en exterieur

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten