Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 545 van 593 EersteEerste ... 45445495535543544545546547555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.441 t/m 5.450 van 5928
    Senior Member

Standaard

En het leuke is dat hij alles zelf schuurt en halzen zelf profileert dus geen prefab, behalve de pickups en de hardware. Erg bijzonder dat hij dat voor die prijs kan doen.
    Heb hem een mailtje gestuurd voor een prijsopgave voor een strat in 65er specs. Ben benieuwd.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    En het leuke is dat hij alles zelf schuurt en halzen zelf profileert dus geen prefab, behalve de pickups en de hardware. Erg bijzonder dat hij dat voor die prijs kan doen.
    Heb hem een mailtje gestuurd voor een prijsopgave voor een strat in 65er specs. Ben benieuwd.
    Haha, ik had hem een uurtje geleden ook een mail gestuurd. 😁

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1984 Bekijk bericht
    Dat is waar Arjan, maar elke 6 maanden 1500 voor een nieuwe custom built heb ik niet .

Een Haar, Smitty of Kauffmann raak je altijd weer kwijt. Dat zijn inmiddels 'gevestigde' merken. Dat geldt nog niet voor Oswald gitaren.

Zelf speel ik al jaren op een MXG HSS-strat, ooit gebouwd door Patrick Eggle voor Max Guitars. Ik heb er wel wat aan verbouwd: andere pickups, Sperzels, rollerbridge etc. Fijne gitaar, maar dat is mijn Fender American Series telecaster ook. Ga eens wat merken testen om te voelen of ze iets voor jou zijn.
    Laatst gewijzigd door telerocker; 21 februari 2017 om 12:02
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1984 Bekijk bericht
    Haha, ik had hem een uurtje geleden ook een mail gestuurd. ��

Hahaha ik ook!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Een Haar, Smitty of Kauffmann raak je altijd weer kwijt. Dat zijn inmiddels 'gevestigde' merken. Dat geldt nog niet voor Oswald gitaren.
    Als ik een gitaar door Oswald laat maken met mijn eigen specs dan doe ik m niet zo gauw weg hoor. Ik ben sws geen gitarist die gitaren voor de heb heb dus dat komt denk ik wel goed voor €1100... betaal denk ik bijna het dubbele bij een ander.

Senior Member

Standaard

Straks krijgt ie een hartaanval van alle klussen die hij krijgt 😂
    Wat ik zo lees is Nick Oswald overdag leraar scheikunde aan een middelbare school en doet hij in de avonduren en vrije uurtjes gitaarbouw. Ik vrees trage antwoorden en lange levertijden.
    Maar ik heb toch al een nieuwe strat strak bovenaan m'n lijstje staan dis het gaat worden. Ben alleen benieuwd wat hij kan.

Senior Member

Standaard

Ik vrees trage antwoorden en lange levertijden.
    Maar ik heb toch al een nieuwe strat strak bovenaan m'n lijstje staan dis het gaat worden. Ben alleen benieuwd wat hij kan.
    Begrijp ik nu goed dat je bij hem informeert naar een gitaar, waarvan je weet dat je die tóch niet gaat kopen omdat je iets anders wilt?
    Trage antwoorden en lange levertijden, die nog verlengd worden door types die informeren naar dingen die ze toch niet willen hebben, maar waar de bouwer wel tijd mee kwijt is?
    hmm...
    :-)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Begrijp ik nu goed dat je bij hem informeert naar een gitaar, waarvan je weet dat je die tóch niet gaat kopen omdat je iets anders wilt?
    Trage antwoorden en lange levertijden, die nog verlengd worden door types die informeren naar dingen die ze toch niet willen hebben, maar waar de bouwer wel tijd mee kwijt is?
    hmm...
    :-)

Arjen, als ik door jou men strat 2 weken later pas heb zal het je beste dag niet zijn :-P.

Standaard

[QUOTE=telerocker;3296417]Een Haar, Smitty of Kauffmann raak je altijd weer kwijt. Dat zijn inmiddels 'gevestigde' merken. Dat geldt nog niet voor Oswald gitaren.

Zelf speel ik al jaren op een MXG HSS

Ik ga zeker eens een American pro testen een dezer dagen.

Mvg,

Standaard

Straks krijgt ie een hartaanval van alle klussen die hij krijgt 😂
    Wat ik zo lees is Nick Oswald overdag leraar scheikunde aan een middelbare school en doet hij in de avonduren en vrije uurtjes gitaarbouw. Ik vrees trage antwoorden en lange levertijden.
    Welke staat er bovenaan jou lijstje dan Arjan?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten