Helemaal top. Heerlijke sound en zo'n Hammond erbij is natuurlijk ook vet. Het is wel een beetje muziek voor muzikanten, vrees ik. Dat maakt het niet minder gaaf trouwens.
Helemaal top. Heerlijke sound en zo'n Hammond erbij is natuurlijk ook vet. Het is wel een beetje muziek voor muzikanten, vrees ik. Dat maakt het niet minder gaaf trouwens.
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Favorieten/bladwijzers