Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 541 van 593 EersteEerste ... 41441491531539540541542543551591 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.401 t/m 5.410 van 5928

Standaard

De sparkle is het geworden in mini versie. Ik vind hem echt de max. Klinkt ook met een HB heel erg goed.

Nu nog effe een vraagje. Ik zou mijn cp60 graag als donor willen gebruiken voor een stevige rock strat. Nu zitten er CS69 pickups in. Voor het genre dat wij spelen denk ik beter af te zijn met iets moderner/meer output.

Wat kunnen jullie mij aanbevelen in een SSS strat, waar de brug een single HB moet zijn?

Genre pop en rock van 70 tot nu. Zowel fleedwood mac als Greenday als Radiohead, skunk....

Het enige jammere is dat die cp60 maar 21 frets heeft tov bijvoorbeeld een Am professional bijvoorbeeld maarja. Eerst maar eens de PRS CE24 GAS zien te bevredigen.

Bedankt voor jullie waardevolle inputs alvast!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Senior Member

Standaard

Texas specials plus pearly Gates humbucker in de brug. Fijne combi.

Standaard

Hmmm dan moet ik met hamer en beitel aan de slag!

Senior Member

Standaard

De SD Little 59 is een bekende replacement.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1984 Bekijk bericht
    Hmmm dan moet ik met hamer en beitel aan de slag!

Hebben die Mexicaantjes geen swimning pool onder de slagplaat zodat je juist een humbucker erin kan leggen? Enige wat je dan nodig hebt is ander slagplaatje met hss frezing. Ik weet van de american standards dat die dat wel hadden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    De SD Little 59 is een bekende replacement.
    Die heb ik liggen en ook reeds getest. Ik vond die niet zo goed klinken eerlijk.

Standaard

Voor hoeveel zou ik mijn set cs69 nog kunnen te koop stellen.

Senior Member

Standaard

Denk dat je er 110 wel voor kan krijgen.. zou het alleen nooit doen.. zou ze lekker houden. Ooit wil je hem weer orgineel.. in de brug positie kan enkel de tone zone s mij bekoren van dimarzio.. super goede humbucker die het beste te splitten is van allemaal. Moet je alleen wel even een mini toggle bij bestellen. Klusje van niets.
    Maar nogmaals. Dikke rocksound kan met single coils ook prima. Suhr Riot of OCD. Instand dikke sound met strat.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Denk dat je er 110 wel voor kan krijgen.. zou het alleen nooit doen.. zou ze lekker houden. Ooit wil je hem weer orgineel.. in de brug positie kan enkel de tone zone s mij bekoren van dimarzio.. super goede humbucker die het beste te splitten is van allemaal. Moet je alleen wel even een mini toggle bij bestellen. Klusje van niets.
    Maar nogmaals. Dikke rocksound kan met single coils ook prima. Suhr Riot of OCD. Instand dikke sound met strat.
    Dan ga ik straks men OCD eens aan de tand voelen met de strat. Staat nu afgesteld op solo guns n roses met de LP. 😇

Standaard

De versterker kan ook weleens het probleem zijn. Alhoewel ik die bassbreaker 15 toch wel ok vind. Het is geen JCM800, maar zeker geen slecht alternatief.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten