Te ruil:
Dimarzio Area 58 (neck maar kan op alle posities ) en/of Seymour Duncan SSL5 ( bridge ).
Ik ben op zoek naar Dimarzio The Cruiser ( DP 187 ). Het liefst 2 stuks, bridge en neck.
Te ruil:
Dimarzio Area 58 (neck maar kan op alle posities ) en/of Seymour Duncan SSL5 ( bridge ).
Ik ben op zoek naar Dimarzio The Cruiser ( DP 187 ). Het liefst 2 stuks, bridge en neck.
Ben op zoek naar een tele brugelement, misschien is die SSL5 wat, heb je 'm nog?
Fender Custom Shop 54' bridge pickup!
Z.g.a.n
Mag geruild worden tegen een warme neck of middle single coil of een 'setje' Seymour Duncan APH-2s humbuckers.
Biedt maar wat aan.
(Adv: Fender 54' Custom Shop Bridge PU:
http://link.marktplaats.nl/m11375020...ontent=app_ios
Ad)
Laatst gewijzigd door crazylay; 22 februari 2017 om 15:35
Bliksem, is ook zo, bedankt.
Heb een London City Comet element. Onpersoonlijk genoeg om te vervangen, maar zonde om weg te gooien. Weet eigenlijk niet precies wat ik zoek, bovengenoemde '54er lijkt me wat beschrijving betreft in de richting komen, en het is kwalitatief goed, het smaakje dan. In den beginne had ik deze sound in gedachte, hoewel heerlijk liedjegaat het even om het geluid, check de solo rond 2:00, komt ie het best tot z'n recht:
Weet niet of je nog op zoek bent maar op Gitaarmarkt staan er nu twee
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Favorieten/bladwijzers