Mensinger semi solid les paul model incl case voor €400.
![]()
Mensinger semi solid les paul model incl case voor €400.
![]()
Anders hoor ik het wel![]()
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
AVRI 57 uit 2008 , nette conditie . Met koffer en Tremelo-arm , verder niets.
€950 cash , of ruil met een telecaster ,jazzmaster , 62 strat in dezelfde klasse .
![]()
Omdat ik toch op zoek ben naar iets anders...
Te koop, dé Tabula Rasa 147-C Stratocaster heavy relic SFG (sea foam green) 2013. Elzen body, dikke maple hals met pau ferro toets en reversed headstock. Elementen zijn scatterwound Epiphone humbuckers. Sperzel locking tuners, nieuwe rechtshandige Wilkinson brug.
Hier het bouwtopic (helaas zonder foto's): http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...-2011-en-2012)
![]()
Is die gitaar uit 2013? Hij ziet er uit alsof hij van voor de oorlog is.
Milko sluiten.
Je m.....
Laat maar anders heb ik weer een berisping te pakken!
Heb hem een tijdje terug verkocht omdat ik 2 strats had en nog wat andere gitaren en mijzelf een soort van maximum gegeven heb.
Elementen zijn Epiphone alnico V elementen gewoon omdat dat prima elementen zijn. Heb bij beiden een spoel helemaal afgewikkeld en opnieuw gewikkeld voor een mismatch. Via de Rotaryswitch kan je kiezen tussen serie, split en parallel.
147-c Guitars
Ik vind hem stiekem vies vet. Alleen jammer van de neckpickup, daar zou ik liever een echte single coil zien, maar zoveel smaken...
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Favorieten/bladwijzers