Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1516 van 1797 EersteEerste ... 516101614161466150615141515151615171518152615661616 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 15.151 t/m 15.160 van 17961
    Senior Member

Standaard

Deze is ook twijfelachtig

http://www.stewmac.com/Hardware_and_...IFT_C_20161221

Volgens mij kun je ze voor hetzelfde geld krijgen met 4 flesjes, gevuld met bier eraan vast.

Niet echt een gebruikelijke marktplaats advertentie, maar vond hem wel erg grappig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRS Bekijk bericht
    Dat was de California Series dacht ik

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Klopt, dat was de California Strat. Die zijn twee jaar in productie geweest ('97/'98 dacht ik) Deze Strats werden in de VS in elkaar gezet gingen vervolgens de grens over naar een Mexicaanse spuiterij waar de body werd gespoten en vervolgens weer terug naar de VS. Er staat ook 'Made in the USA' op de headstock.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Was die Highway niet in Mexico gezaagd, in USA in elkaar geschroefd oid. Staat me iets van bij dat dat zo'n soort hybride constructie was, maar misschien ben ik in de bonen...
    Is helemaal USA.

Standaard

Nog een paar weken en we zijn af van dat USA/Mex gezeik, in 'the world according to Trump' gaat er geen Amerikaans produkt meer de muur over...

Senior Member

Standaard

Als we Donald mogen geloven gaat alle makindustrie die de VS in het buitenland heeft uitbesteed naar de US terugkomen ja. Als de prijzen dan ook gelijk blijven vind ik het prima. 😂

Senior Member

Standaard

Teruggehoord van de "1969" Les Paul met het maple fretboard. De gitaar zou echt uit 1969 komen want de onlangs overleden eigenaar heeft hem in 1970 gekocht. Lijkt me een gevalletje van ik doe alsof ik er niets van weet dan treft me ook geen blaam.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Teruggehoord van de "1969" Les Paul met het maple fretboard. De gitaar zou echt uit 1969 komen want de onlangs overleden eigenaar heeft hem in 1970 gekocht. Lijkt me een gevalletje van ik doe alsof ik er niets van weet dan treft me ook geen blaam.
    En die versterker? Heb je daar nog wat over gehoord?

Senior Member

Standaard

Ik zal er eens naar vragen

Senior Member

Standaard

Er zou zeer zeker geen kwade intentie achter zitten volgens de verkoper, maar geen reactie op mijn aanbod, in het zelfde bericht, om de exacte datum vast te stellen en een eerlijke prijs voor te stellen, en dat ik zelf overigens geen interesse heb in de gitaar.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revolver Bekijk bericht
    Nog een paar weken en we zijn af van dat USA/Mex gezeik, in 'the world according to Trump' gaat er geen Amerikaans produkt meer de muur over...
    nee hoor het probleem lost zich anders op er is een nieuwe wetgeving in california die het verbiedt om op je product made in USA te zetten als hij niet voor minimaal 90 procent in de VS is geproduceerd. En dat is inclusief het palisander dat uit india komt, de stemmechanieken uit duitsland of Japan, het esdoorn uit Canada, de koperwinding uit whereever. Het gevolg hiervan is dat geen enkele gitaar meer "made in the USA" mag vermelden op de gitaar tenzij de boom in de VS gekweekt is, het metaal in de VS gedolven is etc (Grover Jackson heeft nu "Made in the World" op zijn headstock staan en ook Martin guitars heeft geen "made in USA" meer )
    http://www.seymourduncan.com/forum/s...de-in-USA-quot
    life sucks and then you die

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten