Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
In elk geval tot een vervolguitzending, vanavond 20:15 radio 2
Ja, gehoord! Mooi dat jullie muziek binnenkort ook op de achterkant van de maan is te beluisteren