Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1512 van 1797 EersteEerste ... 512101214121462150215101511151215131514152215621612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 15.111 t/m 15.120 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door postbus31 Bekijk bericht
    Hoe kom ik aan zo'n Titanium nut?

Verzonden uut Knoal mit mien aaiPad ��
    Geen idee, ik heb begrepen dat in de VS een mailtje naar de customer service voldoende is voor een gratis titanium nut maar ik weet niet hoe dat buiten de VS geregeld wordt. Misschien even een mailtje naar de importeur sturen?

Overigens maakt Graphtec ook replacement nuts voor de 2015 Gibson HP lijn: http://graphtech.com/products/brands...eplacement-nut

Standaard

Mail naar de customer-service gestuurd. We wachten af.

Verzonden uut Knoal mit mien aaiPad 😏
    Allergisch voor zelfbenoemde experts, beterweters en azijnpissers.
    Niet zonder zonden, maar gooi met alle plezier de eerste steen.

Senior Member

Standaard

Marius Berre van de slash lp berichtje gestuurd wanneer het hem schikt als ik langs kom om hem te testen. Blijft angstvallig still in Nieuw-Amsterdam... hij is natuurlijk ook pas twee dagen actief op mp, zal wel beetje verlegen zijn nog.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    Edit: ik hem m via MP een berichtje gestuurd.. eens kijken wat ie antwoordt.
    Nog niks gehoord van hem Mike?
    Kris

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Nog niks gehoord van hem Mike?
    Nee.. Im Westen Nichts Neues....
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Standaard

Heb hem ook een bericht gestuurd met de vraag of ik mag komen kijken. Maar ook geen enkel antwoord..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revolver Bekijk bericht
    De 2015-lijn heeft een slechte naam voornamelijk door de brass zero nut fret die niet helemaal aan de verwachtingen voldeed. Gibson heeft dat ook toegegeven en aangeboden om kostenloos een titanium nut op te sturen naar alle klanten met een 2015 HP model die nog onder de warranty vallen.
    Hoe kan die nut nou niet aan de verwachtingen voldoen?
    Je gaat een gitaar testen, koopt hem, en dan daarna voldoet ie niet aan de verwachtingen....best vreemd, had dan die gitaar niet gekocht, of er meteen een andere nut in gegooid / laten gooien.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Hoe kan die nut nou niet aan de verwachtingen voldoen?
    Je gaat een gitaar testen, koopt hem, en dan daarna voldoet ie niet aan de verwachtingen....best vreemd, had dan die gitaar niet gekocht, of er meteen een andere nut in gegooid / laten gooien.
    Omdat die brass nut nieuw uit de doos prima werkt maar na verloop van tijd inslijt. En dan bedoel ik niet de opening waar de snaar doorheen loopt maar juist het nul-fret deel.

Verzonden uut Knoal mit mien aaiPad 😏
    Allergisch voor zelfbenoemde experts, beterweters en azijnpissers.
    Niet zonder zonden, maar gooi met alle plezier de eerste steen.

Senior Member

Standaard

Al zo snel joh?
    Had ik niet gedacht; er zijn veel meer gitaren met een messing topkam, wist niet dat het zó hard ging, of gibson heeft een of andere inferieure kwaliteit toegepast.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Al zo snel joh?
    Had ik niet gedacht; er zijn veel meer gitaren met een messing topkam, wist niet dat het zó hard ging, of gibson heeft een of andere inferieure kwaliteit toegepast.
    De brass topkam slijt heel snel met name door het 'ge-heen-en-weer' van de G-Force tuner, bij sommigen was de gitaar na een paar maanden al compleet onbespeelbaar omdat de snaren na een bend bleven 'hangen' in de uitgesleten groeven. Ik ben ook in de markt voor een HP-Gibson om snel een gitaar te kunnen optuigen voor slide in open stemmingen maar een brass nut is een absolute dealbreaker.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten