Echt.............
Echt.............
"Ik ben wie ik ben.
Wie ik ben is wat jij ziet.
Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"
Nee, inderdaad niet gekeken. Had ik inderdaad beter kunnen doen
Maar om daar iemand meteen voor 'ongelooflijke pannenkoek' uit te maken die je niet eens kent, is toch maar triest. Zegt meer over jouw Dutch dan over mij. Midwolda wist mij mij toch ook fatsoenlijk te corrigeren? Lekker anoniem achter je toetsenbordje held![]()
ik lees:
ik begrijp daar uit dat hij in de muziekwinkel zijn gitaar heeft geprobeert op een andere amp NIET dat hij zijn amp EN gitaar daar heeft getest.Ik ben vervolgens naar 2 muziekwinkels gegaan. Verschillende amps geprobeerd, en daar was de brom echt verwaarloosbaar.
maar misschien speelt hier het fenomeen mee van NIVEA, Niet Invullen Voor Een Ander, en doe ik dat juist wel ;-)
maar dat kan de TS beter invullen
Laatst gewijzigd door no 1 hops; 4 januari 2017 om 19:48
Dat on geïsoleerde draadje wat zo misterieus in dat gaatje verdwijnt dient je brug te aarden via de onderste stud. Aangezien het aanraken van het draadje de brom doet verdwijnen, althans zo begrijp ik dat uit je eerdere bericht, zou dat ook zo moeten zijn wanneer je de brug aanraakt. Is dat niet zo dan raakt dat draadje de stud niet in de body.
Raar. Waar ik aan zit te denken is of je steeds dezelfde gitaarkabel gebruikt voor je Gibson en voor je andere gitaren weer een andere gitaarkabel, oftewel, kan het aan je kabel liggen?
Favorieten/bladwijzers