Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 635 van 867 EersteEerste ... 135535585625633634635636637645685735 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.341 t/m 6.350 van 8664

Standaard

De digitech obscura en TC flashback (alleen niet de mini) hebben taptempo. Beiden in een boss formaat.

Senior Member

Standaard

Bordje voor 2017 alvast gemaakt. Na hele tijd zonder pedaaltjes vind ik het toch wel weer erg leuk om een plankje te hebben. Al klinkt het dan niet altijd beter. Het is ook wel uit nood geboren. Omdat ik op een van de oefen locaties veel over verschillende versterkers speel. Hier een paar foto's.

Senior Member

Standaard

Hoe is de voeding geregeld?

Ik heb al uitgemeten dat de Minifooger Chorus, de en de Echo Shifter prima op de plek van de FM4 passen. Zitten nog lekker samen in een loopje van de Lehle ook.
    You can't be a vet. You rock too much.

Senior Member

Standaard

@Rooker: waarom heb je nog een delay pedaal (een Behringer nota bene) na je Zoom CDR? IN die Zoom zitten meen ik al 8 delays.
    Heb je daar niet genoeg aan?
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Senior Member

Standaard

Die is alleen voor wanneer ik snel even een klein beetje delay nodig heb. Van deze zijn de instellingen veel makkelijker te weizigen als bij de zoom. Had eerder een analoge op die plek maar die is stuk.
    Eigenlijk hoop ik nogsteeds dat zoom met een midi pedaal komt waarmee je makkelijk met de voet presets kunt oproepen. Dat zou dit echt het ultime pedaal maken. Effecten zijn meer dan behoorlijk. En de Behringer klinkt ook niet slecht hoor.. is allemaal maar de naam.. Alleen de switch van de Behringer is kut. Maar ik zet hem aan en bedien hem met de looper.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Wat leuk, een loop pedaaltje van DS op je board. Die heeft mijn rack interface op maat gemaakt.

Senior Member

Standaard

Ik heb het ook van hier. Zocht een bedrijfje om een loopertje te maken. Onder het bord zit ook nog een router van hun. Ik kan niks meer over ze vinden. Bestaat het nog?

Senior Member

Standaard

Volgens mij wel, Dominik heeft mijn custom rack interface een half jaar geleden gemaakt ongeveer.

Senior Member

Standaard

Ok. Ik had het nog eens opgezocht en toen werkte de site niet meer. Wel aardige meedenkende man.

Senior Member

Standaard

Zeker.
    Ik heb die interface 2x terug moeten sturen, 1x vanwege een foutje, en 1x vanwege transportschade (trafo losgeraakt). 2x zeer snel hersteld, en ik kreeg mijn verzendkosten ook nog terug.
    Wat mij betreft ook gewoon prima service dus!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten