Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1176 van 1260 EersteEerste ... 1766761076112611661174117511761177117811861226 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.751 t/m 11.760 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Hij is te koop.....
    Oeh... Ben toch wel nieuwsgierig. Wat voor een is het?

Senior Member

Standaard

LP classic, 2006 als ik me niet vergis.
    De gitaar is nu een jaar in mijn bezit, overgenomen van de gitarist van Eisenhower, inmiddels ook overleden....de band dan.
    Leuk gitaartje met een alnico pro in de brug. Ik neig meer naar mijn Fenders, al zou ik nog wel graag een es355 willen bezitten.
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    LP classic, 2006 als ik me niet vergis.
    De gitaar is nu een jaar in mijn bezit, overgenomen van de gitarist van Eisenhower, inmiddels ook overleden....de band dan.
    Leuk gitaartje met een alnico pro in de brug. Ik neig meer naar mijn Fenders, al zou ik nog wel graag een es355 willen bezitten.
    Ik heb misschien wel een Fender die je interesseert, wellicht interesse in een ruil met bijleg van mijn kant? Ik zal je even een PM doen.

Senior Member

Standaard

Berichtje terug, mooie gitaar, helaas niet wat ik zoek.
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woldhek Bekijk bericht
    Ah, dat is goed om te weten. Welk merk en type heb je er op? Heb er een keer te dunne of te dikke op gehad. Was vals. Met capo op eerste fret was goed. Te lage snaarspanning? Heb er nu lidl snaren op....
    Heb nu Martin Marquis 80/20 Bronze .012-.054. De eerste week is een drama maar de maanden daarna zijn ze prima. Volgende setje wordt Elixir Nanoweb 80/20 Bronze .011-.052 want die heb ik hier nog liggen, is ook iets goedkoper. Ik vermoed dat die wel te dun zullen zijn en dat ik daarna weer terug ga naar de Martin's. Alhoewel, de Talman speelt toch al bijna als een elektrische, dus versterkt even goed uitproberen want dat is een belangrijke factor bij deze gitaar.
    "In God we trust, all others pay cash."

Standaard

Nou, ik moest toch een foto maken van de headstock dus ik dacht, ik fotografeer maar meteen de familie:

vlnr: Fender Stratocaster 1977, gekocht in 1978 in Denmark Street in Londen. Dan een lefty Squier Stratocaster '82 re-issue en rechts gesnaard, gekocht in 2002. Daarnaast een Fender Stratocaster MiM '62 re-issue, ooit gekregen van een vriendin en als laatste een Epiphone Les Paul UltraIII, gekocht afgelopen april ook weer in Londen in Denmark Street.

De foto hier is crap dus klik er even op ;-)
    Laatst gewijzigd door California Jam; 24 december 2016 om 16:43
    'The only way you can get good, unless you're a genius, is to copy. That's the best thing. Just steal.' (Ritchie Blackmore)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door California Jam Bekijk bericht
    Nou, ik moest toch een foto maken van de headstock dus ik dacht, ik fotografeer maar meteen de familie:

vlnr: Fender Stratocaster 1977, gekocht in 1978 in Denmark Street in Londen. Dan een lefty Squier Stratocaster '82 re-issue en rechts gesnaard, gekocht in 2002. Daarnaast een Fender Stratocaster MiM '62 re-issue, ooit gekregen van een vriendin en als laatste een Epiphone Les Paul UltraIII, gekocht afgelopen april ook weer in Londen in Denmark Street.

De foto hier is crap dus klik er even op ;-)
    Die linker Fender is echt een plaatje! Wel een moeilijk grote headstock. Maar goed, hoort bij de periode van productie , dus het siert hem ook wel weer!

Standaard

Thanks! Die gaat ook nooit weg en ik weet nog dat ik in die winkel, Regent Sound Studio, stond in Londen. Ik was (ben) een groot fan van Ritchie Blackmore en ik moest precies zo'n gitaar hebben. En daar hing ze. ik weet nog exact de plek (ook in april toen ik weer in die winkel was hing er een beauty!) en ik was meteen verkocht. Ik heb toen 232 engelse pond betaald en pas toen we terug waren op onze hotelkamer kwam ik erachter dat het een hardtail was. Maar goed, ik vind het nog steeds 'mijn' gitaar ;-)
    'The only way you can get good, unless you're a genius, is to copy. That's the best thing. Just steal.' (Ritchie Blackmore)

Senior Member

Standaard

Nice! Die linker is inderdaad een toppertje denk ik. Hoewel de seventies qua Strats nogal wisselend waren in kwaliteit en gewicht.

Senior Member

Standaard

Stand december 2016

Vlnr
    Kauffmann Telecaster
    Fender Eric Johnson Stratocaster
    EBMM Luke (Black Sparkle)
    Gibson Les Paul '08 standard
    EBMM Luke (Luke Blue)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers