zo'n ovation, Pepe, blijf ik raar vinden dat je dat gebruikt. in mijn herinnering klinken ze standaard kut, maar dat kan ik me niet voorstellen bij jou
zo'n ovation, Pepe, blijf ik raar vinden dat je dat gebruikt. in mijn herinnering klinken ze standaard kut, maar dat kan ik me niet voorstellen bij jou
Favorieten/bladwijzers