Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 865 van 904 EersteEerste ... 365765815855863864865866867875 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.641 t/m 8.650 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Dat is 1 manier om het te zeggen.
    Een andere manier is dat je voor 300 euro een dun iel stratje hebt in een meisjeskleur.
    Bedoel je het geluid of de dikte van het hout? Ik meen dat de Classic Vibes de normale Stratdikte hebben en niet zoals de Affinity en de Bullet een centimeter dunner zijn. De CV Strats kan ik mij niet zo goed herinneren uit eigen ervaring, maar de CV Tele's vond ik niet echt dun klinken. En de sound in dat YT-filmpje is toch ook niet zo dun?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Dat is 1 manier om het te zeggen.
    Een andere manier is dat je voor 300 euro een dun iel stratje hebt in een meisjeskleur.
    Ik snap wel dat ze daar nog een shitload van hebben.
    Als daardoor meer tienermeiden gitaar en misschien in een bandje gaan spelen, is de missie geslaagd, toch?
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Standaard

Heeft iemand in de Squier fabriek misschien een partij in de verkeerde kleur gespoten waar ze vanaf willen? Ik vind dat veel te roze voor burgundy mist.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Heeft iemand in de Squier fabriek misschien een partij in de verkeerde kleur gespoten waar ze vanaf willen? Ik vind dat veel te roze voor burgundy mist.
    Ik had datzelfde gevoel, hoewel het wel een kleur is die erg moeilijk is vast te leggen. Zou het een goedkoper oogend kleurtje zijn voor deze budgetreeks, of zou aan het licht in de studio van Andertons kunnen liggen?

Foto 1 is een Jap en foto 2 een USA en foto 3 een Customshopper. Foto 2 geeft voor mij de meest natuurgetrouwe Burgundy Mist weer.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Ik had datzelfde gevoel, hoewel het wel een kleur is die erg moeilijk is vast te leggen. Zou het een goedkoper oogend kleurtje zijn voor deze budgetreeks, of zou aan het licht in de studio van Andertons kunnen liggen?

Foto 1 is een Jap en foto 2 een USA en foto 3 een Customshopper. Foto 2 geeft voor mij de meest natuurgetrouwe Burgundy Mist weer.

Klopt. Ik heb een USA DeLuxe Strat in BM, exact zoals het tweede plaatje dus.

Senior Member

Standaard

https://www.facebook.com/groups/gita...96985677201632

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Topgitaar. Ronald bouwde echt mooie gitaren uit de mooiste onderdelen en echt goed hout. Zeker geen rare prijs.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Topgitaar. Ronald bouwde echt mooie gitaren uit de mooiste onderdelen en echt goed hout. Zeker geen rare prijs.
    Totdat je de prijs gaat omrekenen naar guldens en af zet tegen de nieuwprijs 😏🤔

Evengoed een prachtig instrument.

Verzonden uut Knoal mit mien aaiPad 😏
    Allergisch voor zelfbenoemde experts, beterweters en azijnpissers.
    Niet zonder zonden, maar gooi met alle plezier de eerste steen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door postbus31 Bekijk bericht
    Totdat je de prijs gaat omrekenen naar guldens en af zet tegen de nieuwprijs ����
    Als je die theorie aanhoudt, dan wordt alles je te duur. Neem een USA Stratocaster Standard uit 2000. Die kostte iets van NLG 1600 en daar betaal je nu €750,- voor. Da's meer dan de nieuwprijs.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten