Hele fijne tuner. Doordat de pluggen in de kopse kant gaan neemt hij evenveel plaats in als bijv. een Boss..
Hele fijne tuner. Doordat de pluggen in de kopse kant gaan neemt hij evenveel plaats in als bijv. een Boss..
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
Ik bedoelde (dat is meestal de betekenis van "die laatste" of "die eerste") taalkundig de laatste, niet chronologisch de laatste. Zou ook apart zijn, want ik liep net te verdedigen dat het nergens voor nodig is een tuner te vervangen als je daar geen reden toe hebt. Met andere woorden: ik heb nu een Boss TU-3 (2012 gekocht) omdat de DT10 ooit kapot is gegaan.
Wil overigens niet zoveel zeggen want ik heb ook Bossjes zien sneuvelen.
Qua pluggen: ik koop sowieso eigenlijk alleen nog EBS PCF kabels, met erg platte pluggen. Dat scheelt enorm. Verder hangt mijn keuze voor een pedaal eigenlijk nooit af van de plaats van de jacks...
Werk je voor Boss ofzo?
Ik heb verder geen enkel probleem met Boss trouwens. Mijn eerste DS1 is een keer doorgebrand, denk ik. Maar ik heb nu ook weer 2 werkende DS1's, een DD7 waarvan de output soms kraakt (maar geen last van), en de DD7 dus. Onze andere gitarist heeft ook een chorus, SD1 en DS1. Allemaal prima.
Nee joh. Maar het valt mij op internet altijd op dat over alle boss pedalen, hoe goed of slecht ze ook klinken, er bij durability staat: It's a boss, what did you expect. It's built like a tank.
Dat soort dingen.
En bij andere pedalen die "built like a tank" zijn staat dan altijd: It's as durable as a boss pedal.
Verders vind ik boss gewoon een te gek merk voor pedalen.
Maar ik lees ook vaak; 'you can't go wrong with a Boss...', dat is toch een beetje zoals de groenten van Hak,
prima sperziebonen voor als je ff geen tijd hebt.![]()
nee vind ik nietik ben echt meer dan tevreden met mn boss ns-2, ds-2, bd-2, en ch-1! Nooit geen vervanging nodig, tenzij ze kapot zouden gaan, wat onwaarschijnlijk is aangezien ik er voorzichtig mee om ga.
Maar je weet nooit, een keer bij een optreden liet een dude bijna een glas bier over mn pefalboard vallen dus...
Favorieten/bladwijzers