Als ik de centen had zou ik ze eraan uitgeven.
15.000 is natuurlijk bullshit, maar die Club 50's gaan geregeld toch wel voor fijne bedragen over de balk.
D.w.z. nadat ze de (Beatle ?)freak gevonden hebben die er echt eentje wil.
Als ik de centen had zou ik ze eraan uitgeven.
15.000 is natuurlijk bullshit, maar die Club 50's gaan geregeld toch wel voor fijne bedragen over de balk.
D.w.z. nadat ze de (Beatle ?)freak gevonden hebben die er echt eentje wil.
Hopen dat die knakker van De Kik de knip gaat trekken.😂
Een grotere Beatle fan is er niet in NL😉
http://link.marktplaats.nl/m1112817438
Bizar...ik kan me nog herinneren dat Robin begin jaren '90 een aantal jaren een stand had op de muziekbeurs in AHOY, waren echt retedure high-end gitaren, echt veel duurder dan een Gibson LP Custom die ik rond die periode kocht. Het merk heeft het blijkbaar niet gered, misschien waren ze toch enigzins overpriced...![]()
Idd. Het merk verkocht voor geen meter wegens stevige prijzen en concurrentie in hetzelfde segment. Je kon voor dat geld ook een goede Charvel, Jackson of highend Ibanez kopen. Inmiddels zijn pointy headstocks minder en voque dan in de nineties. De Robin die op MP wordt aangeboden, is misschien een redelijke prijs als je de originele aankoopnota erbij houdt, een koopje is het ook weer niet. Optisch wel een cleane gitaar.
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.![]()
Is een echte MP dochter.
Deze gitaar staat al ontzettend lang te koop. Heeft mij afgelopen zomer al benaderd voor een ruil. Hoewel ik de gitaar wel interessant vind pieker ik er niet over om hem zo te ruilen tegen een gibson.
Jammer van die gaatjes; is gewoon niet echt meer te herstellen. Ze zijn/waren in vele kleuren te krijgen en dan vind ik persoonlijk deze naturel toch wel de minst aantrekkelijke.
Maar toch een leuk ding om eens te proberen![]()
My Róisín Dubh is my one and only true love
Favorieten/bladwijzers