Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 863 van 904 EersteEerste ... 363763813853861862863864865873 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.621 t/m 8.630 van 9036
    Senior Member

Standaard

Als ik de centen had zou ik ze eraan uitgeven.

15.000 is natuurlijk bullshit, maar die Club 50's gaan geregeld toch wel voor fijne bedragen over de balk.
    D.w.z. nadat ze de (Beatle ?)freak gevonden hebben die er echt eentje wil.

Senior Member

Standaard

Hopen dat die knakker van De Kik de knip gaat trekken.😂
    Een grotere Beatle fan is er niet in NL😉

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Iets te veel op z'n elektrische stoel gezeten?
    Da's geen stoel, onwetende. Da's g#dd*mme een echte FAUTUILLE!
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Standaard

http://link.marktplaats.nl/m1112817438

Bizar...ik kan me nog herinneren dat Robin begin jaren '90 een aantal jaren een stand had op de muziekbeurs in AHOY, waren echt retedure high-end gitaren, echt veel duurder dan een Gibson LP Custom die ik rond die periode kocht. Het merk heeft het blijkbaar niet gered, misschien waren ze toch enigzins overpriced...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revolver Bekijk bericht

Bizar...ik kan me nog herinneren dat Robin begin jaren '90 een aantal jaren een stand had op de muziekbeurs in AHOY, waren echt retedure high-end gitaren, echt veel duurder dan een Gibson LP Custom die ik rond die periode kocht. Het merk heeft het blijkbaar niet gered, misschien waren ze toch enigzins overpriced...
    Idd. Het merk verkocht voor geen meter wegens stevige prijzen en concurrentie in hetzelfde segment. Je kon voor dat geld ook een goede Charvel, Jackson of highend Ibanez kopen. Inmiddels zijn pointy headstocks minder en voque dan in de nineties. De Robin die op MP wordt aangeboden, is misschien een redelijke prijs als je de originele aankoopnota erbij houdt, een koopje is het ook weer niet. Optisch wel een cleane gitaar.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Optisch wel een cleane gitaar.
    Behalve die 2 lomp-lelijke gaten, die ie heel bewust afdekt met een plectrum in de 1e foto.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Senior Member

Standaard

Is een echte MP dochter.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Behalve die 2 lomp-lelijke gaten, die ie heel bewust afdekt met een plectrum in de 1e foto.
    Ja, ik had niet doorgeklikt tot de laatste foto. Die gaten verpesten het plaatje.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revolver Bekijk bericht

Deze gitaar staat al ontzettend lang te koop. Heeft mij afgelopen zomer al benaderd voor een ruil. Hoewel ik de gitaar wel interessant vind pieker ik er niet over om hem zo te ruilen tegen een gibson.
    Jammer van die gaatjes; is gewoon niet echt meer te herstellen. Ze zijn/waren in vele kleuren te krijgen en dan vind ik persoonlijk deze naturel toch wel de minst aantrekkelijke.
    Maar toch een leuk ding om eens te proberen
    My Róisín Dubh is my one and only true love

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    2/3 van 1129,- is 752,-. Daar heb je dus ook een 2ehands USA voor. Dus moet je toch echt onder de 752,- gaan zitten wil het het nog aantrekkelijk houden. Dan is 600-650 een netjes bedrag. Succes.
    Heeft even geduurd , gitaar verkocht voor 650,- en de amp verkocht voor 240,- ipv de hier geschatte 150,- . toch netjes gedaan al vind ik het zelf.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten