Schaamteloze repost van mij maar er komt er hier ook maar weinig nieuws bij. Ik denk dat ik gewoon verzadigd ben.
Niet m'n mooiste LP maar wel de geilste.
Schaamteloze repost van mij maar er komt er hier ook maar weinig nieuws bij. Ik denk dat ik gewoon verzadigd ben.
Niet m'n mooiste LP maar wel de geilste.
idd buitengewoon gaaf zo'n verouderde goldtop en die marshall cabs mogen er ook zijn....
een aap die wel bananen eet speelt vals
Dit is geen relic, dit is een originele goldtop waarover heen een laagje bladgoud is gelegd. Ik meen uit '88.
Die cabs zijn waanzinnig mooi, was nog best lastig om ze bijelkaar te krijgen. Ik geloof dat ze nu wel weer nieuw verkrijgbaar zijn.
Sfeerplaatje bij het praatje he!
![]()
70's custom is mijn 1e en eigenlijk -eerlijk gezegd- enige pleasante LP ervaring, alle LP's die ik geprobeerd heb (en gehad heb) heb ik mee geprobeerd dat gevoel en dat geluid mee te krijgen; en 't was allemaal noppes. Moet zeggen dat ik je vuigert er best smakelijk uit vind zien.
Waarop Erik heel mooi verwoord wat ik zelf niet beter had kunnen zeggen.
Als je dus na die fenders mijn goldtop hoort dan, dan, nou dan.... Tjonge jonge jonge en foei fender, ook die fender 51' nocaster custom shopper die ik had willen kopen maar toch heb laten liggen.
Ik heb dan ook een gibsonwaas voor m'n ogen.
Ja hè? Net als JD old no7 of al die andere likeurtjes die ik lekker vind.
Je bent wat je drinkt, ik ben een zoet mannetje.
Favorieten/bladwijzers