Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1172 van 1260 EersteEerste ... 1726721072112211621170117111721173117411821222 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.711 t/m 11.720 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Prachtige Rikkers!

Senior Member

Standaard

Mijn collectie (tot nu toe )

Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

Senior Member

Standaard

Ik wil niet zeggen dat ik ze allemaal mooi vind, sommigen wel, maar ze zijn in ieder geval allemaal kunstig en vernuftig; ziet er goed uit !

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ike57 Bekijk bericht
    Mijn collectie (tot nu toe )

Goeie genade... die telecasters... wat een giga mooie dingen!!! Krijg me nu toch een GAS... Zelf gebouwd vermoed ik? Wat is t verhaal er achter?
    Laatst gewijzigd door Rogueny; 30 oktober 2016 om 13:14

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rogueny Bekijk bericht
    Goeie genade... die telecasters... wat een giga mooie dingen!!! Krijg me nu toch een GAS... Zelf gebouwd vermoed ik? Wat is t verhaal er achter?
    Klopt. Allemaal zelfbouw. Zit geen speciaal verhaal achter, ik bouw gewoon wat ik mooi vind. Als je het leuk vindt kun je meer foto's zien op mijn website http://atgp.nl
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ike57 Bekijk bericht
    Klopt. Allemaal zelfbouw. Zit geen speciaal verhaal achter, ik bouw gewoon wat ik mooi vind. Als je het leuk vindt kun je meer foto's zien op mijn website http://atgp.nl
    Heb t net bekeken! Erg indrukwekkend!

Standaard

Mijn eerste gitaar, een ibanez RG 320 uit 2007.
    Ooit was hij Transparent Lavender Blue.... je ziet het tapijt in de gitaarkamer, die doet dit met een donkerblauwe gitaar.
    Ja, er moeten nieuwe veren in de tremolo, dit zijn veren voor een Floyd waar er 4 van op zitten.... speel er niet op momenteel dus dan gebeurd het ook niet XD
    Tevens is dit de gitaar waar ik 2 jaar geleden de klauw uit had liggen. Toen (is ergens in een draadje te vinden, helaas zonder foto's) deuvels in de gaten gelijmd waar de schroeven in moeten, speciaal lang boortje gehaald & nieuwe gaten voor geboord en de schroeven er weer in. Zit nog steeds als een huis zo.

Dan de volgende in de collectie, ik heb deze gitaar nu 4 of 5 jaar. Het is een Ibanez Les Paul ("Custom") uit 1975.
    Ja, dit toonbeest mocht dit jaar 41 kaarsjes uit blazen. Klinkt echt geweldig, helemaal zoals een Les Paul moet zijn, alleen moet 1 van de schroeven waar de brug op rust vervangen worden... dit gaat echt nog een leuke zoektocht wezen ben ik bang.

En dan de nieuwste, mijn Mayones Setius. Ik heb dit beest nu nog net geen jaar (al zal hij zelf inmiddels wel een jaar oud zijn... net), maar sinds ik deze heb, krijgen de 2 anderen eigenlijk schandalig weinig aandacht. Wat een alleskunner, door de coilsplit enorm veelzijdig in te zetten en met een van de meest sexy flamed tops die ik gezien heb ook een lust voor het oog.
    Wel heb ik de jazz neckpickup door Mayones laten vervangen door een '59.

Standaard

Wow! Die flamed top is inderdaad wel erg fraai! En gaaf dat de headstock ook een burst heeft want dat zie je niet vaak. Mooie collectie hoor zo.
    'The only way you can get good, unless you're a genius, is to copy. That's the best thing. Just steal.' (Ritchie Blackmore)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door California Jam Bekijk bericht
    Wow! Die flamed top is inderdaad wel erg fraai! En gaaf dat de headstock ook een burst heeft want dat zie je niet vaak. Mooie collectie hoor zo.
    Sterker nog, de headstock heeft een flame maple burst. Een dun laagje van hetzelfde hout er op geplakt de M is trouwens parelmoer inleg, erg moeilijk goed op de foto te krijgen.

Ja en je kan in de floyd holte echt zien dat het maple op punten bijna de halve body dik is, in tegen stelling tot de RG, waar het echt een vineertje is wat er op geplakt zit.

Standaard

Eerlijk gezegd vind ik Ike lul het allermooiste dat ik kan bedenken. Volmaakt eens met heer Barno. Die weet waarover ie praat.
    Iedere jaargang is een fraai staaltje in his OWN write (dank aan John Lennon).

Keep on keepin' on!!
    Vriendelijke groet, Gus

@ikelul vanzelf
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 30 oktober 2016 om 19:53

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten