Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1482 van 1797 EersteEerste ... 48298213821432147214801481148214831484149215321582 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 14.811 t/m 14.820 van 17961
    Senior Member

Standaard

Geen Kahler fan, Fred?
    1x op een gitaar met Kahler gespeeld, een verbouwde strat. Vond het wel echt een soepel aanvoelend systeem, wat ik me ervan herinner.

Senior Member

Standaard

Had twintig jaar geleden een gitaarleraar met een Tele (Robberts volgens mij) met kahler en dat was echt een subliem ding. Zelf laatst een kahler 2700 gehad. Vond het niets.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Geen Kahler fan, Fred?
    1x op een gitaar met Kahler gespeeld, een verbouwde strat. Vond het wel echt een soepel aanvoelend systeem, wat ik me ervan herinner.
    ik vind ze verschrikkelijk , lelijk geluid, spelen veels te soepel (voelt aan als elastiek) en je moet dus een groot stuk hout uit je gitaar hakken. ik hou van een beetje weerstand met mijn tremelo en zo min mogelijk bewegende delen. Ik haal (en dat is niet helemaal eerlijk) altijd de grootste 2 gebruikers van Kahlers aan die naar mijn mening ook een ongelooflijk lelijk solo geluid hebben (Kerry King, Dave Mustaine) en meestal overtuigt dat mensen wel om niet an de Kahler te gaan Just say No !
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Dave mustaine ook Kahler? Dat wist ik niet!

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

op zijn Deans niet meer maar in zijn Jackson P\periode waren nagenoeg al zijn gitaren gekahlered
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noid Bekijk bericht

Inderdaad! De Washburn WonderBar. Ik heb er nog 1 liggen en ik zag dat ze onderhand zeer gewild zijn op Ebay enz. Is inderdaad volledig topmount. Laat alleen maar 2 extra schroefgaatjes achter. Volgens mij was er ook een soort tussenstuk dat de welving van het bovenblad van een LP opving. Heb de indruk dat ze allang niet meer worden gemaakt. Vraag me af waarom? Het is een goede trem. Zit goed in elkaar en je kunt er flink mee heen en weer.
    Bijkomend voordeel is dat hij niet ontstemt als je een snaar breekt. Ik vond 'm alleen niet lekker qua bediening.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    ik vind ze verschrikkelijk , lelijk geluid, spelen veels te soepel (voelt aan als elastiek) en je moet dus een groot stuk hout uit je gitaar hakken. ik hou van een beetje weerstand met mijn tremelo en zo min mogelijk bewegende delen. Ik haal (en dat is niet helemaal eerlijk) altijd de grootste 2 gebruikers van Kahlers aan die naar mijn mening ook een ongelooflijk lelijk solo geluid hebben (Kerry King, Dave Mustaine) en meestal overtuigt dat mensen wel om niet an de Kahler te gaan Just say No !
    Ja mee eens. Ik had ooit een XPL explorer. Supergoeie gitaar maar die Kahler Flyer (geloof ik?) was echt hopeloos en verziekte alles. Wat een crap. Kan niet geloven dat dat ook ooit (toen het nieuw was) goed werkte.
    Heb nog een HM-Strat met een Spyder (volgens mij). Die is veel beter. Maar sindsdien toch alleen maar Floyds. Die vind ik persoonlijk veel beter en fijner.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

Senior Member

Standaard

Ben ik nou gek of is dit een normale prijs? http://link.marktplaats.nl/m1102885313

(aan de echtheid van de gitaar twijfel ik niet aan...)

Senior Member

Standaard

Hij noemt het een 95 maar volgens de stempel is het een 115.
    Nouja... het zijn goeie gitaren maar bij dit soort enthousiaste prijzen zit een hoop whisfull thinking.

Senior Member

Standaard

Tja, denk jezelf rijk dus.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten