Geen Kahler fan, Fred?
1x op een gitaar met Kahler gespeeld, een verbouwde strat. Vond het wel echt een soepel aanvoelend systeem, wat ik me ervan herinner.
Geen Kahler fan, Fred?
1x op een gitaar met Kahler gespeeld, een verbouwde strat. Vond het wel echt een soepel aanvoelend systeem, wat ik me ervan herinner.
ik vind ze verschrikkelijk, lelijk geluid, spelen veels te soepel (voelt aan als elastiek) en je moet dus een groot stuk hout uit je gitaar hakken. ik hou van een beetje weerstand met mijn tremelo en zo min mogelijk bewegende delen. Ik haal (en dat is niet helemaal eerlijk) altijd de grootste 2 gebruikers van Kahlers aan die naar mijn mening ook een ongelooflijk lelijk solo geluid hebben (Kerry King, Dave Mustaine) en meestal overtuigt dat mensen wel om niet an de Kahler te gaan Just say No !
![]()
life sucks and then you die
Dave mustaine ook Kahler? Dat wist ik niet!
op zijn Deans niet meer maar in zijn Jackson P\periode waren nagenoeg al zijn gitaren gekahlered
![]()
life sucks and then you die
Ja mee eens. Ik had ooit een XPL explorer. Supergoeie gitaar maar die Kahler Flyer (geloof ik?) was echt hopeloos en verziekte alles. Wat een crap. Kan niet geloven dat dat ook ooit (toen het nieuw was) goed werkte.
Heb nog een HM-Strat met een Spyder (volgens mij). Die is veel beter. Maar sindsdien toch alleen maar Floyds. Die vind ik persoonlijk veel beter en fijner.
My Róisín Dubh is my one and only true love
Ben ik nou gek of is dit een normale prijs? http://link.marktplaats.nl/m1102885313
(aan de echtheid van de gitaar twijfel ik niet aan...)
Hij noemt het een 95 maar volgens de stempel is het een 115.
Nouja... het zijn goeie gitaren maar bij dit soort enthousiaste prijzen zit een hoop whisfull thinking.
Tja, denk jezelf rijk dus.
Favorieten/bladwijzers