Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 860 van 904 EersteEerste ... 360760810850858859860861862870 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.591 t/m 8.600 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Bejaarde teringzooi waar de josti's hier in de kringloop max 50 euro voor geven om zeker te weten binnen vijf jaar het bedrag verdubbeld te hebben.

Zelfs voor die 50 euro ontstaat een driftig overleg tussen die figuren.

Ooit eens gekocht, bij gebrek aan budget voor een mooie fel gele ibanez RG. Geen geld over. Gitaar ziet er ruk uit. Versterker moet dat compenseren, maar geen geld. Dan maar in iedergeval iets waar Marshall of Fender op staat, dan lijkt het nog wat. Maar wat kan je vinden voor die drie tientjes die je over had?

Combinatie bleek compleet ruk. Om niet voor lul te staan vanwege je slechte keuzes dan maar nog 1 x een diepte investering.... zo'n Roland synth geval. Heel misschien kan het dan nog wel wat worden.

Uiteindelijk blijkt het oude teringzooi te zijn, waar je veel te veel voor meergeteld hebt om de verkeerde redenen.

Dan maar online een zelfde soort sukkel vinden die dat bedrag ervoor neer wil leggen.

Kan zijn dat ik er finaal naast zit.... kan ook zijn dat het de spijker op zijn kop is.
    Hartstikke fijn dat er over 50 EUR een vette discussie ontstaat, maar over de 1.000 EUR rekening van een garage niet en als iemand goedkopere oplossingen meldt dan wordt dit als totale onzin weggezet. Nederlanders hebben geen prijsgevoel, maar wel Hollandse nuchterheid. Spijker op de kop.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Hartstikke fijn dat er over 50 EUR een vette discussie ontstaat, maar over de 1.000 EUR rekening van een garage niet en als iemand goedkopere oplossingen meldt dan wordt dit als totale onzin weggezet. Nederlanders hebben geen prijsgevoel, maar wel Hollandse nuchterheid. Spijker op de kop.
    Wie heeft het hier over een rekening van €1000,- van de garage? Mis ik iets?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Wie heeft het hier over een rekening van €1000,- van de garage? Mis ik iets?
    Beetje de tendens in dit slimme en handige landje.

Vaak wel met een paar nieuwe banden hoor!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Beetje de tendens in dit slimme en handige landje.

Vaak wel met een paar nieuwe banden hoor!
    Uit je dikke duim gezogen dus.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Uit je dikke duim gezogen dus.
    Tuulk joh, daar word ik ook zoveel wijzer van.

Senior Member

Standaard

Ik snap werkelijk waar niet waar je naartoe wil met je vraag/verhaal Erik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Ik ook niet. Leg eens uit Erik.

Senior Member

Standaard

Snap de reactie op mijn opus magnum ook niet helemaal. Ik geef alleen maar aan hoe ik denk dat deze bonte verzameling gitaarzooi bij elkaar is gekomen en vervolgens op mp terecht is gekomen.

Ik denk daarbij zelf even terug aan ruim twintig jaar geleden en mijn mooie Pearl Telecaster met extra element, Marlboro stickers, de veel te grote Peavey 4x12 waar een transistor Kustom top op zat (omdat ie hard ging, 100 watt was en het moest natuurlijk indrukwekkend zijn en geen reet kosten want budget was globaal 0,0). Hele zooitje klonk dermate ruk dat een Zoom 4040 de oplossing moest brengen. Eindresultaat kan je wel bedenken....

Hele zooitje voor veel te veel geld , met een mooi lulverhaal op kaartjes in de supermarkt, op de daarvoor bestemde borden geplaatst en de volgende sukkel gevonden die dacht dat het wel een imposante set was.

Daarna het geld verstandig besteed aan een Marshall JMP mkII top en een goeie gitaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Haha, die amp bij die Aria.

Senior Member

Standaard

Ik gok opgehoopte zooi, eind tachtig was je in sommige kringen best hip met een gele floyd plus Roland synth. Maar ik mis de synth zelf? Aan enkel het pickupje heb je niks.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten