En welke is je faforiet? Mijn ogen loeren toch al gauw naar je supreme en de tele met die mooie top. Beauties!
Niet mijn hele collectie. De Jaguar en Les Paul liggen elders (en om nu per se alles naar huis mee te nemen voor de foto, vind ik ook weer zowat.)
De Kawai (gekocht als Teisco, maar volgens Wietse klopt dat niet helemaal) is nieuw in de collectie en heeft nog geen HNGD gehad. Beestje uit de jaren 70, vederlicht, verrassend lekker qua feel en klank. Zeker met 012 (en omwonden G) is de stemming, intonatie en gebruik van de vibrato prima. Gebruik deze nu als back up voor de Gretsch, omdat ik toch wel erg veel gebruik maak van de bigsby.
De Strat is mijn allereerste gitaar, afgelopen vrijdag opgeknapt. Wilkinson brug, GFS Gold Foils (neck klinkt echt prachtig!), Boston slagplaat. Moest er flink aan werken want ongeveer alles wat niet kon passen, paste niet. Maar het resultaat is echt erg fijn!
PS: hihi, laat dit nou net mijn 10.000e post zijn...
Laatst gewijzigd door FruscianteFan; 12 september 2016 om 15:10
Niet de hele collectie, maar wel m'n meest belangrijke:
Hoewel de SG eigenlijk alleen nog maar zo nu en dan thuis bespeeld wordt en de zeldzaamheid dat ik in een studio mag opnemen mag ie ook mee. Drie headcracks vond ik wel voldoende. De andere twee kan ik bijna mee smijten, gebeurt weinig mee.
Ben je linkshandig of is de foto in spiegelbeeld?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Een heule echte lefty inderdaad.![]()
gekocht naar aanleiding van deze: https://www.youtube.com/watch?v=Zxls...GuitarfetishTV
Heb geen opnames waar de klank duidelijk naar voor komt (jammen met space-sounds enzo), maar kan van de week wel kijken of ik iets op kan nemen...
Favorieten/bladwijzers