Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 532 van 593 EersteEerste ... 32432482522530531532533534542582 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.311 t/m 5.320 van 5928
    Senior Member

Standaard

Vulv, ik begrijp je onbegrip deels.
    Maar mij maakt een relic of een helemaal cleane strat niets uit. Ik heb die Maybach getest met fenders als vergelijk en m'n voorkeur ging ondanks de aging en headstock naar Maybach. Ik heb ook een haar strat gehad en die was net zo goed.
    Nadeel bij een smitty is dat ik in m'n buurt er geen serie van kan testen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Smitty's kan je niet alleen bij Eric in zijn atelier testen, maar ook bij die nieuwe gitaarshop in Hilversum.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Kleine correctie: een Maybach Strat kost €1675 en dat is maar €100 meer dan een Fender Standard usa en voor dat bedrag koop je geen Nederlandse Smitty bijvoorbeeld (ik meen dat die rond de €2300 kosten). Zelf koos ik een Stradovari altijd boven een Usa Standard. Fender custom shoppers beginnen bij €2800, maar de meeste zitten daar al snel €1000 boven. Die zijn dus al snel 2x zo duur als een Maybach Stradovari.
    Mijn fout. Ik googlede op 'Maybach guitars' en kwam alleen maar gitaren tegen die qua prijs ver boven het origineel lagen. Maar eerlijk is eerlijk, dat waren allen Gibson kopietjes, geen Fenders. Excuses.

Vulv, ik begrijp je onbegrip deels.
    Maar mij maakt een relic of een helemaal cleane strat niets uit. Ik heb die Maybach getest met fenders als vergelijk en m'n voorkeur ging ondanks de aging en headstock naar Maybach. Ik heb ook een haar strat gehad en die was net zo goed.
    Ik begrijp je helemaal. Misschien is het ook wel een stukje frustratie. Fender glijdt voor het eerst sinds midden jaren 80 (of zelfs begin jaren 80) af. En dat vind ik jammer, merkenlul als ik ben.

Smitty's kan je niet alleen bij Eric in zijn atelier testen, maar ook bij die nieuwe gitaarshop in Hilversum.
    Smitty, da's voor mij toch wel iemand die op eenzame hoogte staat, ofschoon ik Zwier ook niet bij voorbaat wil uitvlakken. Van de laatste heb ik laatst een telecaster gehad waarmee ik wat tracks heb opgenomen. Waanzinnig goede gitaar. En voor de prijs van een Maybach trouwens, maar dat terzijde.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Smitty, da's voor mij toch wel iemand die op eenzame hoogte staat, ofschoon ik Zwier ook niet bij voorbaat wil uitvlakken.

Ik had van jou als Nijmegenees toch eigenlijk 1 of 2 andere namen verwacht!

Senior Member

Standaard

Inderdaad, een Patrick Koopman en bijvoorbeeld Huub Boel om in Gelderland te blijven.

Senior Member

Standaard

Huub Boel....heb weleens iemand over de vloer gehad die een versterker kwam testen. Had een MC7 bij als ik me niet vergis. Toch een beest van een gitaar; ik vond de hals ook erg prettig.

Senior Member

Standaard

Inderdaad, een Patrick Koopman en bijvoorbeeld Huub Boel om in Gelderland te blijven.
    Beide ook zeer goed. Huub ken ik niet persoonlijk, maar Patrick wel en als er iemand een perfecte gitaar kan afleveren , dan is het Patrick Koopman wel. Maar Patrick heeft het retedruk en is hoofdzakelijk bezig met onderhoudswerkzaamheden op de gitaren van alle gitaristen uit Nijmegen en verre omstreken. Jammer, want ik heb met eigen ogen gezien hoezeer zijn hart lag in het bouwen van gitaren. Pure perfectie en ALTIJD precies wat de klant wilt.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Standaard

Hoi Joost, een gitaar, S of T stijl, begint bij € 1895,- met koffer en gebouwd naar specs van de klant.
    Dit even ter info. voor de set necks en eigen modellen prijzen op aanvraag. Gr.Eric.
    Laatst gewijzigd door SCG; 25 oktober 2016 om 09:06

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SCG Bekijk bericht
    Hoi Joost, een gitaar, S of T stijl begint bij € 1895,- met koffer en gebouwd naar specs van de klant.
    dit even ter info. voor de set necks en eigen modellen op aanvraag. Gr.Eric.
    Bedankt voor deze aanvulling. Ik heb mij vergist. Excuus.
    dat maakt een Smitty dus nog aantrekkelijker

Standaard

Bedankt voor deze aanvulling. Ik heb mij vergist. Excuus.
    dat maakt een Smitty dus nog aantrekkelijker
    Geen probleem ;-)

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten