Daar zijn we inderdaad wel effe van onder de indruk :smile: .....Op 2002-04-29 22:21, schreef Yorrit:
2 voorbeelden die het bewijs geven dat meiden wél op de gitaar kunnen raggen: Brody Armstrong (Distillers) en Erika Daking (F-Minus).
zo
Daar zijn we inderdaad wel effe van onder de indruk :smile: .....Op 2002-04-29 22:21, schreef Yorrit:
2 voorbeelden die het bewijs geven dat meiden wél op de gitaar kunnen raggen: Brody Armstrong (Distillers) en Erika Daking (F-Minus).
zo
De distillers Roelen! (die zangeres zeker... wat een stem!)
sherryl crow speelt ook een aardig moppie hoor
Bump van de dag!
Lekker getroubleerd...
Elena Tonra heet ze.
Mwa...
van de dag? van de eeuw!
Ze zal wellicht hier al wel gepasseerd zijn, maare... zij kan ook wel enige juiste noten uit haar hoed toveren: Emily Hastings 😛
https://youtu.be/8xXeT2N-_YE
Kris
Persoonlijke mening?
En niets meer dan dat.
Mevrouw kan zeker spelen. En de specifieke solo is gespeeld op een Les Paul met P90's. En dus niet op obscure Fendertjes. Maar toch ben ik biet overtuigd....
Regel 1
De meest Amsterdamse yardstick: zou je t er op kenne?
Ja, in het stikdonker wel....
Regel 2
Ben ik serieus onder de indruk van haar gitaarspel. Nou, technisch misschien wel, maar qua spannend zijn zeker niet. Mevrouw vertelt geen verhaal, mevrouw ramt t door mijn strot.
Vind ik dat mooi/prettig etc.? Nou ehm, nee dus.
Maar goed. Muggen zeven, zoals mijn westerburen dat noemen.
De post hoort absoluut in dit rijtje thuis.
Vriendelijke groet, Gus
Naschrift: inhakend op Kitaarhiero's post.
The Distilllers Roelen voor mij nog steeds.
Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 17 oktober 2016 om 21:48 Reden: Leuk Beruk, dat je m bumpt......".........."........."......
Dat was m'n punt, Gus. Niet meer en niet minder. 👍🏻
Het is natuurlijk zo dat je als je'n solo naspeelt nooit je eigen verhaal vertelt. Dat kan enkel als je de solo in je eigen interpretatie brengt..
Laat dat nou net mijn eigen zwakste punt zijn. Vandaar dat ik toch bewondering heb voor mevrouw als ze dit zo technisch, zoals je zelf zegt, almost perfect brengen kan.
Muggenziften is de juiste uitdrukking. 😝😝😝
Edit: ook met vriendelijke groeten, Kris 😉
Laatst gewijzigd door Stoffel43; 17 oktober 2016 om 22:34
Kris
Aardig, maar vooral zonder gevoel. Onder de indruk, meh, niet echt.
Stikdonker?........ druilerige woensdagmiddag is ook prima hoor ;-)
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Allergisch voor zelfbenoemde experts, beterweters en azijnpissers.
Niet zonder zonden, maar gooi met alle plezier de eerste steen.
Oké, oké, dan blijf ik maar bij m'n all time favorite... Orianthi.
Spreek me nu niet meer van een druilerige woensdagmiddag, hé! 😜
Kris
Favorieten/bladwijzers