-
13 oktober 2016, 13:08
Inmiddels weer een kwestie met ze lopen. Retourzending gedaan binnen een week, is toch netjes als je eigelijk 60 dagen de tijd hebt. Een pedaal getest maar binnen een dag kwam ik er al achter dat dit niet mijn geluid is. RMA aangevraagd welke redelijk snel werd aangemaakt. Pedaal netjes retour gestuurd, ontvangst bevestiging gehad en krijg vervolgens een uitgestelde terugbetaling van Paypal. Het kan minimaal 6-10 werkdagen duren voordat het bedrag is teruggeboekt op mijn Paypal account? In de RMA mail van Bax zelf staat dat ze binnen 3 dagen het bedrag terug storten. Niet eerder gehad dus waar het fout is gegaan? Deze kwestie loop nog...
Daarnaast nog een mail gestuurd betreffende een goedkoper item elders. Geen reactie dus elders besteld :-) Soms doen ze het heel goed, soms wat minder en af en toe moet je ze op het matje roepen. Het vervelende hieraan vind ik dat je altijd op je tellen moet zijn. Ik heb toch liever een webshop waarop je kunt vertrouwen dat ze zullen reageren en dat terugboekingen netjes verlopen. Daarnaast lopen ze ook orders mis door niet te reageren op mail.
Regels voor berichten