Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 626 van 867 EersteEerste ... 126526576616624625626627628636676726 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.251 t/m 6.260 van 8664
    Senior Member

Standaard

Mooi board, qua pedalen niet direct mijn ding, maar netjes gedaan hoor!

Wat is er trouwens met die roze Strat gebeurd, chocopasta relic ?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    Mooi board, qua pedalen niet direct mijn ding, maar netjes gedaan hoor!

Wat is er trouwens met die roze Strat gebeurd, chocopasta relic ?
    Hahaha extreme Relic van Kauffmann! Ik was verkocht door de Feel en sound van deze gitaar. Uiterlijk is niet helemaal mijn ding, maar mijn smaak wordt toch bepaald door met name de Feel van de gitaar......En Kauffmann wil hem nog eens overspuiten voor me.

Senior Member

Standaard

Nieuwe versie van de mothership.
    Nieuw zijn de Map Professor Little Green wonder en de ABY switch. Die laatste is de laatste in de keten waarmee ik één of twee versterkers kan aansturen en eventueel ertussen kan switchen. Ik moet de One Control nog netjes stickeren.

prut...

Senior Member

Standaard

Tering. That mothership can take you everywhere in orbit om te spacen.
    Harmonist, Mobius, Alter Ego, Cathedral, Fuzz Factory, just to name a few…
    En een One Control voor de wendbaarheid. Damn. Om serieus GAS van te krijgen, al zou ik compleet in de ruimte verdwalen.
    PT Pro BTW?

Ik ken je amps niet, maar alles hangt in front of gaat er nog spul door een fx loop?
    Laatst gewijzigd door MarkS; 20 september 2016 om 11:15

Senior Member

Standaard

Attention! The Mothership has landed!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Tering. That mothership can take you everywhere in orbit om te spacen.
    Harmonist, Mobius, Alter Ego, Cathedral, Fuzz Factory, just to name a few…
    En een One Control voor de wendbaarheid. Damn. Om serieus GAS van te krijgen, al zou ik compleet in de ruimte verdwalen.
    PT Pro BTW?

Ik ken je amps niet, maar alles hangt in front of gaat er nog spul door een fx loop?
    Het is inderdaad een Pedaltrain Pro. Meer kan er ook niet op hoor.

Normaal speel ik alleen over een JTM45 met een 2x12 maar we spelen ook wel eens op plekken waar ik mijn eigen amp niet mee kan nemen. In the Waterhole bijvoorbeeld staan twee combotjes die ik nu makkelijk allebei kan pakken.
    Die Marshall heeft geen effectloop dus alles gaat gewoon in de front. Gaat prima.
    Ik gebruik wel de loop van de mobius. De drives en bijbehorende loops van de One control zitten in de loop van de Mobius die dus aan aparte pre- en postloop heeft.
    prut...

Standaard

Ook maar eens mijn pedalboard showen.

Pedaltrain Novo 24. Voeding door een Truetone 1 SPOT Pro CS12 die eronder is geschroefd.

Van rechtsboven naar linksonder:
    One Control buffer split (voorlopig alleen als buffer in gebruik) - Hotone tuner - Hotone noise gate - Source Audio Programmable EQ - Toadworks Phantasm phaser - Pigtronix Quantum chorus - Subdecay Liquid Sunshine overdrive - CMATMODS Brownie distortion - Xotic SP compressor - Subdecay Blue Shift flanger - Neo Instruments Mini Vent - Boss FV-50 volume - Earthquaker Devices Dispatch Master delay/reverb

Bijna alle pedalen zitten op een eigen geïsoleerde output. Alleen de buffer en de tuner moeten een output delen.

Het groene lampje is de zender van een Line 6 Relay G10. De ontvanger/oplader staat nu nog los onder het pedalboard. Ik moet nog even bedenken hoe ik die ga vastzetten.

Het volume pedaal ligt los omdat ik dat liever op de grond voor mijn pedalboard zet als ik speel.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

Senior Member

Standaard

Wat is de mini vent voor pedaal?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Wat is de mini vent voor pedaal?
    Een Leslie speaker simulator.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Van rechtsboven naar linksonder:
    One Control buffer split (voorlopig alleen als buffer in gebruik) - Hotone tuner - Hotone noise gate - Source Audio Programmable EQ - Toadworks Phantasm phaser - Pigtronix Quantum chorus - Subdecay Liquid Sunshine overdrive - CMATMODS Brownie distortion - Xotic SP compressor - Subdecay Blue Shift flanger - Neo Instruments Mini Vent - Boss FV-50 volume - Earthquaker Devices Dispatch Master delay/reverb

Bijna alle pedalen zitten op een eigen geïsoleerde output. Alleen de buffer en de tuner moeten een output delen.

Het groene lampje is de zender van een Line 6 Relay G10. De ontvanger/oplader staat nu nog los onder het pedalboard. Ik moet nog even bedenken hoe ik die ga vastzetten.

Het volume pedaal ligt los omdat ik dat liever op de grond voor mijn pedalboard zet als ik speel.
    Is dit ook de volgorde van je chain? Dat zou me namelijk verbazen.
    prut...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten