Jee, zo'n dubbelpost helpt echt he!
Jee, zo'n dubbelpost helpt echt he!
De Tube factor is inmiddels verkocht.
Nog wel te koop:
EHX Wiggler incl adapter en originele houten doos €100
HK Tube replex, reverb/delay incl originele adapter €200
Bij de replex zit ook een drive knop op de reverb sectie. Dus je zou hem ook als overdrive/delay kunnen gebruiken
Inruilen met opleg van jouw kant mag ook. Moet wel beetje verkoopbaar spul zijn.
Let op, beide pedalen zijn zonder voeding!
Ik heb een Electro Harmonix Metal Muff (w/ top boost, dus de versie met 3 bands EQ) te koop liggen.
€40,- ex verzenden stuur ik m op. Originele alles zit er bij, alleen natuurlijk wat gebruiks sporen.
Heb 'm inmiddels vervangen voor een ZVex Box of Rock (met een Dean Markley Overlord voor Maiden/Sabbath) en een Blackstar HT Dist (niet de distX, zo veel gain heb je niet nodig, punt.), dus hij mag een ander blij gaan maken.
Tevens een Peavey PFC10 midi foot controller. Zit ook een gewoon midi kabeltje bij, maar met de ori. peavey kabel kan je hem in een transfex prikken en krijgt hij daar meteen fantoom voeding uit.
Zit tevens een goede tuner ingebouwd.
Zeldzaam(jaar aan het zoeken geweest voordat een vriend van me hem in Amerika voor me kocht), helemaal op dit continent. Is gebruikt, het plasticje voor het display zit "los" (kan je zo verschuiven) en mist 1 rubber voetje.
ik vraag €100 ex verzendkosten, maar is onderhandelbaar.
![]()
Laatst gewijzigd door R.J; 7 oktober 2016 om 20:28 Reden: wat extra info
Voodoo Lab Sparkle Drive. Prachtige tubescreamer-achtige waarbij je je cleane geluid kunt bij draaien voor het Sparkle effect.
Ik blijk de verkregen sound nooit te gebruiken...![]()
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
Boss DD-7 Digital Delay 85
Boss FRV-1 Reverb 75
Boss OC-2 Octaver 80
Fulltone ChoralFlange 125
G Lab GSC-2 looper/switcher/MIDI incl MIDI kabel en USB/MIDI interface 200
J Rockett Animal 100
Prijzen zijn vast.
ps: ik zoek nog een Strymon Flint.
Een ruil met meerdere van mijn pedalen is zeker bespreekbaar!
Laatst gewijzigd door MarkS; 27 oktober 2016 om 00:01
Succes........
Prijs is al naar bieden gegaan...... Dus Erik?
Robin.
Favorieten/bladwijzers