Mooi board, qua pedalen niet direct mijn ding, maar netjes gedaan hoor!
Wat is er trouwens met die roze Strat gebeurd, chocopasta relic ?![]()
Mooi board, qua pedalen niet direct mijn ding, maar netjes gedaan hoor!
Wat is er trouwens met die roze Strat gebeurd, chocopasta relic ?![]()
Tering. That mothership can take you everywhere in orbit om te spacen.
Harmonist, Mobius, Alter Ego, Cathedral, Fuzz Factory, just to name a few…
En een One Control voor de wendbaarheid. Damn. Om serieus GAS van te krijgen, al zou ik compleet in de ruimte verdwalen.
PT Pro BTW?
Ik ken je amps niet, maar alles hangt in front of gaat er nog spul door een fx loop?
Laatst gewijzigd door MarkS; 20 september 2016 om 11:15
Attention! The Mothership has landed!
![]()
Het is inderdaad een Pedaltrain Pro. Meer kan er ook niet op hoor.
Normaal speel ik alleen over een JTM45 met een 2x12 maar we spelen ook wel eens op plekken waar ik mijn eigen amp niet mee kan nemen. In the Waterhole bijvoorbeeld staan twee combotjes die ik nu makkelijk allebei kan pakken.
Die Marshall heeft geen effectloop dus alles gaat gewoon in de front. Gaat prima.
Ik gebruik wel de loop van de mobius. De drives en bijbehorende loops van de One control zitten in de loop van de Mobius die dus aan aparte pre- en postloop heeft.
prut...
Ook maar eens mijn pedalboard showen.
Pedaltrain Novo 24. Voeding door een Truetone 1 SPOT Pro CS12 die eronder is geschroefd.
Van rechtsboven naar linksonder:
One Control buffer split (voorlopig alleen als buffer in gebruik) - Hotone tuner - Hotone noise gate - Source Audio Programmable EQ - Toadworks Phantasm phaser - Pigtronix Quantum chorus - Subdecay Liquid Sunshine overdrive - CMATMODS Brownie distortion - Xotic SP compressor - Subdecay Blue Shift flanger - Neo Instruments Mini Vent - Boss FV-50 volume - Earthquaker Devices Dispatch Master delay/reverb
Bijna alle pedalen zitten op een eigen geïsoleerde output. Alleen de buffer en de tuner moeten een output delen.
Het groene lampje is de zender van een Line 6 Relay G10. De ontvanger/oplader staat nu nog los onder het pedalboard. Ik moet nog even bedenken hoe ik die ga vastzetten.
Het volume pedaal ligt los omdat ik dat liever op de grond voor mijn pedalboard zet als ik speel.
Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret
Wat is de mini vent voor pedaal?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret
Favorieten/bladwijzers