Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 623 van 866 EersteEerste ... 123523573613621622623624625633673723 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.221 t/m 6.230 van 8652
    Senior Member

Standaard

Ik bedoel je foto van dat "pedalboard".

Banned

Standaard

Wat is daar mis mee ? Word je zenuwachtig van die draden spaghetti ? Een beetje neurotisch misschien ?

Het is niet echt een pedal board natuurlijk maar dat is ook niet echt noodzakelijk wanneer je een effect processor gebruikt met een paar pedalen als aanvulling
    Laatst gewijzigd door Brad; 12 september 2016 om 15:38

Senior Member

Standaard

Het is geen board, maar een zooitje pedalen en een multi-effect.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Is eigenlijk geen pedalboard hè, maar vooruit. Edit: Crosspost... is iedereen me weer voor.

Een Boss fan zie ik. Jammer dat er dan een Behringer tussen staat. Boss had vroeger net zo'n pedaal. Die heb ik hier nog liggen en het zou me niet verbazen als die Behringer daarvan is gekloond. Ik vond de feedback functie trouwens totaal onbruikbaar. Gebruik jij die?
    Laatst gewijzigd door mountainman; 12 september 2016 om 15:43
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

Banned

Standaard

Ja absoluut . Bijvoorbeeld als ik een solo speel van Gilmour of Hacket waarbij ze een noot heel lang laten doorklinken waarna hij overgaat in feedback

Aangezien dat een beetje lastig ls op slaapkamervolume bied dat ding uitkomst . Ik gebruik hem bijvoorbeeld ook voor die solo in Bring on the night van de Police en het werkt best aardig

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Wat is daar mis mee ? Word je zenuwachtig van die draden spaghetti ? Een beetje neurotisch misschien ?

Het is niet echt een pedal board natuurlijk maar dat is ook niet echt noodzakelijk wanneer je een effect processor gebruikt met een paar pedalen als aanvulling
    Ik zou ook met jouw set up zeker kiezen voor een board. Dan is het één keer aansluiten, al die spaghetti, en kun je het daarna laten zitten. Je pakt je bord in een keer op in een beschermend koffertje oid, daardoor is het vervoer ook wat praktischer.

Standaard

En een Boss ME-5... Die heb ik jaaaren niet gezien! Volgens mij gelanceerd in de eerste helft van de jaren 80. Degelijk spul, kennelijk.
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

"Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    Ik zou ook met jouw set up zeker kiezen voor een board. Dan is het één keer aansluiten, al die spaghetti, en kun je het daarna laten zitten. Je pakt je bord in een keer op in een beschermend koffertje oid, daardoor is het vervoer ook wat praktischer.
    Tja, als je het niet vaak mee hoeft te nemen.... waarom moeilijk doen dan?

Super Moderator

Standaard

Ziet er niet podium-proof uit die gele simulator en de tulp aansluiting...
    Vriendelijke groet,

Senior Member

Standaard

Daar heb je gewoon verloopjes voor, van Tulp naar Jack
    SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
    Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten