Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 518 van 592 EersteEerste ... 18418468508516517518519520528568 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.171 t/m 5.180 van 5912
  1. #5171
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Wat ik niet lekker vond aan die elite? Die lak, en de nek afwerking. Ben meer van de geoliede lakken. Ik weet niet wat fender op die nekken pleurt, maar het is geen olie.

  2. #5172
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1984 Bekijk bericht
    Die Kauffmann is erg mooi joost WOW!
    Een HSS Kauffmann's Strat kost rond de €1000,- waarbij je zelf de kleur, radius, pu's, frets, mate van relic, toets, tuners, slagplaat etc kan kiezen.



  3. #5173
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Als je iets laat bouwen, moet je ook maar hopen dat dat goed uitpakt. Ik vind trouwens de USA Fenders op zich goed in elkaar steken. Ik heb al jaren een American Series tele die door de satin finish neck heerlijk speelt en na een pickup-upgrade ook klinkt zoals ik het graag hoor. Je moet gewoon eens wat strats van verschillende merken testen. Dan hoor je vanzelf wanneer de juiste belletjes rinkelen...
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #5174
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Als je iets laat bouwen, moet je ook maar hopen dat dat goed uitpakt. Ik vind trouwens de USA Fenders op zich goed in elkaar steken.

    Tja....ik zie hier Haars per definitie opgehemeld worden en Fenders per definitie de grond in geboord worden....wat moet je ermee ☺

  5. #5175

    Standaard

    Kauffmann start met onderdelen van een MIM strat misschien en lakt die naar wens.

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

  6. #5176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Als je iets laat bouwen, moet je ook maar hopen dat dat goed uitpakt. Ik vind trouwens de USA Fenders op zich goed in elkaar steken. Ik heb al jaren een American Series tele die door de satin finish neck heerlijk speelt en na een pickup-upgrade ook klinkt zoals ik het graag hoor. Je moet gewoon eens wat strats van verschillende merken testen. Dan hoor je vanzelf wanneer de juiste belletjes rinkelen...
    Welke pickups klinken dan beter dan die van Fender? Geen enkel idee eigenlijk.

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

  7. #5177
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1984 Bekijk bericht
    Kauffmann start met onderdelen van een MIM strat misschien en lakt die naar wens.
    Wat bedoel je precies? Het enige wat gelakt wordt aan een gitaar is de body en evt. de neck en die zijn zeker niet van Fender.
    Mijn Kauffmann heeft Klusons, Wilkinson brug met compensated saddles en Seymour Duncun elementen. Dus ook niks wat met MIM Fenders te maken heeft.

  8. #5178
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Tom zegt ook START ... Misschien heb jij een customshop Kauffmann die kosten meer 😜

  9. #5179
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Laten we het erop houden dat Kauffmann net als vele anderen assembleert en afstelt. Het zullen best goede gitaren zijn, maar dat zijn andere merken in die prijsklasse ook. Ik blijft erbij: kijk, speel en vergelijk.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #5180
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1984 Bekijk bericht
    Welke pickups klinken dan beter dan die van Fender? Geen enkel idee eigenlijk.

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
    Ik heb zelf Bare Knuckles en Suhr in mijn gitaren zitten, maar het wemelt van de kleinere producenten die kwaliteitspickups maken. Amber, Throbak, Klein, Kloppmann, Voodoo, Lindy Fralin, Motorcity etc etc.

    Ik zou eerst eens een gitaar aan de tand voelen. Dan weet je of de hals je ligt, of de gitaar lekker resonant is en of de afwerking goed is. Pickups kun je altijd vervangen. Bij een strat is dat ook niet ingewikkeld.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top