Die reflection is er ook in H-H configuratie toch? A la een les Paul zeg maar.
Die wisselvalligheid van Haar herken ik wel. Zeker sinds die ook gewoon in de diverse shops hangen, staat een Haar niet meer per definitie garant voor een topgitaar. Een Smitty wat mij betreft wel. Ik heb nog nooit een slecht Smitty in mijn handen gehad en ben diverse malen bij Eric thuis geweest en heb daar genoeg kunnen proberen. Een Smitty Strat en een Gun Tele staan dan ook op mijn bucketlist![]()
Goooh jullie maken het mij zo moeilijk!
Ik heb gewoon nog nooit een Amerikaanse Fender in men handen gehad en gekocht. Het idee van zon klassebakicoon te hebben is gewoon fijn. Alles wat alternatief is kan in mijn ogen toch nooit beter zijn "confused"! Die Kauffmann is erg mooi joost WOW! Haar vind ik ook maar meh...
Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
Ik snap wat je met dat eerste bedoelt; je bent (net als ik) gewoon merkgeil
Dat tweede is natuurlijk een mythe die ze bij Fender graag in stand houden.
Maar een Amerikaanse Fender Stratocaster is niet meer dan een paar aan elkaar geschroefde stukken hout met wat elektronica en hardware die door een paar geïmporteerde Mexicanen in elkaar wordt geschroefd in een fabriek van een op rendement belust bedrijf.
Een gepassioneerde luthier die zorgvuldig zijn onderdelen kiest kan dat zeker toppen.
Dan zou ik eerst beginnen met wat Fender USA's te testen of eventueel een van die vele andere cloners die hier genoemd worden. Iedereen kan hier van alles beweren, maar het gaat erom wat jij zelf vindt. Daar kom je pas achter als je het zelf probeert.
@Arjan: ik ben toch nog benieuwd wat je niet goed vond aan de afwerking van die Fender Elite strat?
Gitaarles en basles in Weert
www.gitaarschoolweert.nl
New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales
Favorieten/bladwijzers