Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
Een jaar of 2 terug flikkerde half NL whatsapp er ook uit vanwege die "privacyschendingen". Van al die alternatieven hoorden we een week later al niets meer en binne een manand was iedereen gewoon weer terug.
Hollanders he, makke schapen, geen principe's, geen ballen.