Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 619 van 866 EersteEerste ... 119519569609617618619620621629669719 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.181 t/m 6.190 van 8652
    Senior Member

Standaard

Nope. Ik sta aan de vooravond van midi.

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

O, ok, leek me wel handig, al is het maar om tap tempo te syncen of zo. Het zijn zulke krachtige en uitgebreide apparaten, die Strymons.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Mooie plank man!
    Te groot voor mij peroonlijk, maar errug gaaf!
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

Senior Member

Standaard

Na wat updates weer eens tijd voor een nieuwe pic.

Senior Member

Standaard

Mooi! Wat is die Trio voor apparaat?

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Mooi! Wat is die Trio voor apparaat?
    De Trio+ is een looper en intuitieve band-in-a-box. Je speelt een slagje in en de Trio maakt daar een bass- en drumpartij bij. Die kan je vervolgens in verschillende stijlen, ritmes en tempi afspelen, waarna je kan soleren over je eigen slagpartijtje en gekozen begeleding. Als je dat in een loop zet, kan je eindeloos partijtjes over elkaar heen spelen. Ik heb hem pas net, dus ben nog niet zo kundig ermee.

Senior Member

Standaard

Ik begin steeds minder nodig te hebben...
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

Standaard

Eindelijk mn Pedaltrain JR, + Carl Martin Pro Power binnen, en mn pedalboard is nu wel klaar denk ik!

De keten: Gitaar > Crybaby > Korg Tuner > Boss NS-2 > Maxon OD-808 > Fulltone OCD > Boss DS-2 > Spark Booster > True bypass looper (met de Zoom weer in zijn loop) > Amp

Plug & Play! De maxon wil ik eerst ff gaan testen als booster voor mn drives, ik kan hem altijd makkelijk vervangen door iets anders als hij niet voldoet, ik heb evt nog een Boss BD-2. Maar zit stiekem ook te denken aan een MXR Micro Amp.
    Het witte kastje links boven is een true bypass looper. De Zoom MS-100bt staat in de loop van deze looper. Zo kan ik met de switch op de Zoom van patch wisselen, en met de switch op de looper kan ik het effect aan het uit zetten. Handig! Ik haal er voornamelijk Delays, phaser, en chorus uit.
    Laatst gewijzigd door Braml; 30 augustus 2016 om 09:51

Senior Member

Standaard

Mini pedalboardje voor vanavond met alleen maar pedalen die ik niet standaard op het grote 'mothership' staan maar ik wel weer eens wil gebruiken. Signaalpad is: Crybaby --> Polytune --> Amp50 --> BB+ --> OCD --> Super Chorus --> DanEcho.
    Van de BB+ gebruik ik alleen de rechter kant. De linker kant lijkt erg op de OCD imo maar dan is de OCD lekkerder.
    Patchkabels zij van EBS en de saus komt uit een Dunlop DC brick. Simpel doch doeltreffend.
    prut...

Standaard

Een Pedaltrain Classic 2 met: Pure Tone buffer > TC electronic polytune > Boss CS-2 > MXR Phase 90 > EHX Big Muff > Colorsound Power Boost (kloon) > ProCo RAT > Boss GE-7 (RAT) > Tube Driver (12AT7) > Mooer Ensemble King > TC electronic Flashback > Dan Electro Cool Vibe.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten