Je zegt dat je heel snel gezien had dat ik 2 keer gereageerd had. Dat deed ik met 1 zin. En jij zegt dat je de reactie gezien hebt, maar niet goed gelezen hebt... 1 focking zin?
Daar geloof ik werkelijk waar geen kut van.
Ach, wat boeit het ook. Je bent de tijd en moeite niet waard. Ik hoor wel van een van de mods of ik mijn excuses kan gaan aanbieden. Als dat zo is, dan doe ik dat graag en zonder enige schaamte.
147-c Guitars
Ik heb er inderdaad wat langer over gedaan om te bedenken hoe ik het precies zou formuleren ja maar het basisidee kwam vrijwel gelijk bij me op en heb ook snel de bericht bewerken knop ingedrukt
Over de exacte formulering heb inderdaad wel even nagedacht maar ook alleen daarover , je kunt het eindresultaat lullig vinden en dat is het misschien ook wel maar ik vond het op dat moment wel grappig om op die manier een antwoord te geven op de post van Mitch
originele zin voor de aanpassing: -Kom me gezelschap houden op mijn heuvel zou ik zeggen er is plaats genoegHier gaat het over neem ik aan.
Ik vind het allemaal niet zo spannend hoor.
Ik vind het veel kwalijker wanneer meneer citaten gaat aanpassen omdat dat beter past bij zijn posts, dat is ver over de rand van fatsoenlijkheid. Moet gewoon een ban zijn.
Hier voel ik ook wel iets voor.
Niet voor direct ban, maar wel dat het een berispbaar iets is.
Overigens is het natuurlijk niet zo dat alle vormen van redactionele activiteiten in citaten taboe zijn.
Even wat vet maken om duidelijk te maken waar je precies op doelt, citaten opknippen om per deel te reageren, zelfs iets wegknippen middenin (liefst wel even aangeven dat je hebt geknipt!) tbv bondigheid/duidelijkheid moet kunnen.
Intentie is daarbij een goeddeels leidend voor de vraag of het een berisping is of niet. En dat maakt het natuurlijk net weer wat lastiger te modden.
Maar ik vind dat daar heus wel over mag worden gerapporteerd aan ons mods om ernaar te kijken.
Overigens vind ik persoonlijk spaties voor punten in een citaat niet voldoende voor een rapportage.
Het is strikt genomen niet netjes, maar een dwangneurose die we best met een schouder-ophaal kunnen dragen, toch?
Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
https://alpha-robot.nl
thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)
Favorieten/bladwijzers